Beantwoord

Geen e-mail gekregen om Amazon Prime te activeren

  • 25 February 2024
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Ik heb geen activatiemail gekregen voor prime video.

Ik heb deze 24 februari aangevraagd en staat ook in m'n kpn als geactiveerd,  naar ik kan dus niks kijken.

 

Gr,

 

Arjan 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 27 February 2024, 09:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @AJWO. Wat vervelend dat je nog niet naar Amazon Prime kan kijken. Op de onderstaande pagina lees je hoe je Amazon Prime kan activeren. Laat je mij weten of het is gelukt?

 

 

Reputatie 1

Niet gelukt.  Ik krijg de code, maar vervolgens kan ik die nergens invoeren.  Alleen m'n eigen pincode op mijn eigen account van Prime, maar dan krijg ik via hun direct weer een lidmaatschap. 

Ik zou een activatiemail krijgen van kpn en hiermee kon ik Prime activeren op m'n eigen Prime account.

Mogelijk dat ik de mail ook niet heb gehad,  omdat kpn mail naar m'n oude mailadres stuurt terwijl in m'n profiel mn kpn mail adres staat...

Reputatie 7
Badge +21

@AJWO Het zou kunnen dat het activatiemailtje naar het verkeerde adres is gestuurd. Ik stuur je zo een privébericht, zou je daarop willen reageren? Je kan hiervoor ook bellen met onze klantenservice (0800 0402), dan kunnen mijn collega's dit verder voor je uitzoeken. 

Reageer