Beantwoord

Geen service in België en ik ben geblokkeerd terwijl ik een betaalafspraak heb

  • 1 March 2024
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Ik ben geblokkeerd vandaag op mijn mobiel terwijl ik een betaal afspraak heb en ik ben in België en heb geen service dus kan ook niet bellen of gebeld worden. Hoe los ik dit op zo snel mogelijk en hoe kan het dat me abonnement is geblokkeerd terwijl ik een betaal afspraak heb die in maart ingaat?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 4 March 2024, 12:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Welkom op de community @Kim 1987. Via deze weg kunnen we daar weinig over inzien of doen, het is het beste om ons te bellen op +31 6-1200 1200. Dat nummer moet ook bereikbaar zijn vanuit het buitenland als je afgesloten bent.

In onze Kennisbank hebben we ook meer informatie over betaalafspraken:

 

Reageer