Een paar maanden geleden hebben wij KPN een paar wifipunten gekocht, die rotzooi bleken te zijn. Ze bleken o.a. al eerder door iemand anders te zijn gebruikt, en een kabel was stuk. We hebben ze teruggestuurd, we zouden ons geld terugkrijgen bij de volgende rekening. Dat was al meerdere weken wachten. Dat is nu al een paar keer niet gebeurd. We zijn in de KPN winkel geweest, we hebben meerdere keren gebeld, en een klacht ingediend. Vandaag is opnieuw de rekening afgeschreven, zonder ons geld terug te betalen.Â
Consumenten hebben bij een internetaankoop recht op binnen twee weken hun geld terug. Wij wachten nu al zo'n 3 maanden!
Wij zijn al jaren klant bij KPN, dit kan echt niet! We worden steeds afgeleverd door mensen die niets kunnen/ mogen. Hoe moeilijk kan het zijn? Geld afschrijven is kennelijk geen probleem.
Ik wil graag deze week het geld terug op mijn rekening.
Frederika11
Â
Beste antwoord door Shyrin van KPN
Bekijk origineel