Beantwoord

Gratis Film1 van Laat je verrassen actie toch niet gratis maar 50% korting.

  • 30 December 2021
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Eind november gebruik gemaakt van de actie: Laat je verrassen. 

Gekozen voor 3 maanden gratis Film1, maar tot mijn verrassing zie ik op mijn faktuur dat ik er toch voor moet betalen al is het met 50% korting.  De actie is dus misleidend.

Voor de Sportzenders was de actie wel 50% korting. 

 

Meer mensen die hier tegenaan gelopen zijn.

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 30 December 2021, 15:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Theo A , 

Ja, meer mensen zijn erin getuind. Ik ben het met je eens dat het misleidend is. 

 

KPN heeft eerder aangegeven: 

De andere genoemde zenderpakketen in de email zijn inderdaad volledig gratis. Film1 kunnen we echter niet gratis aanbieden, vandaar dat we 50% korting bieden. Ik ben het met je eens dat de marketing en communicatie hierover duidelijk kon en ga daar feedback op indienen. 
 

 

Ik ga straks wel even bellen met de KPN, vindt het eigenlijk niet kunnen.  Zit al jaren bij KPN,

Begin nu wel te twijfelen om over te stappen naar een andere provider.

Reputatie 7
Badge +28

@Theo A 

Een klacht kun je ook via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 

Verder kan het inderdaad ook telefonisch of per chat: 

KPN is dus gewoon hiervoor bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Theo A, welkom! Het klopt wat Noordzee zegt: dit is inderdaad niet duidelijk gecommuniceerd vanuit onze kant. Wel heeft het ook met 50% korting op de factuur én de bevestiging gestaan. We hebben de klachten die erover binnen kwamen en komen intern doorgegeven: ik verwacht dan ook dat we dit bij een volgende actie beter communiceren.