Beantwoord

Heb ik de meest gunstige tarieven voor TV, Internet en Mobiel?

  • 26 January 2022
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik heb tv internet en mobiel

Heb ik meest gunstige tarieven nog?

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 January 2022, 21:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Tja... we zijn niet helderziend. Welke diensten neemt u af? En wat betaald u daarvoor? Kunt u anders eens een schermafdruk van pagina 2 van de factuur plaatsen? 

Het kan best dat je met hetzelfde aanbod (aantal tv ontvangers, zenderpakketten, vaste telefoon en zo meer) met het nieuwe Hussel wat duurder uit kan zijn.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Michel36 ,

Dat kun je zelf beoordelen. Als je nu overstapt naar KPN Hussel ga je de prijzen betalen conform onderstaand schema. 

Nota Bene : Lees ESPN voor Fox Sports 

En het Pluspakket krijg je tegenwoordig gratis als je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN: 

 

Betaal je nu minder? Dan dat lekker aanhouden….. 

Betaal je nu meer? Dan kun je via Mijn KPN of via 0800-0402 overstappen op KPN Hussel.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Michel36, beter dan @Noordzee had ik het niet kunnen verwoorden :slight_smile: Mocht je twijfelen of je op dit moment wel het meest optimale abonnement hebt of dat er iets is dat beter bij jouw wensen aansluit, dan wil ik je ook aanraden om even met onze klantenservice te bellen zodat alle opties besproken kunnen worden!