Vraag

Heb ik Spotify Premium bij mijn abonnement?

  • 18 August 2023
  • 58 reacties
  • 431 keer bekeken

Reputatie 1

Ik ben de weg kwijt voor wat betreft spotify. Ik heb een KPN abonnement tv,internet,bellen. Ik weet niet of hier spotify premium bij hoort. Zo ja. Hoe kan ik spotify dan oproepen. 
vr gr. 


58 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedenavond @Hunts en welkom hier op ons forum :)

In principe zou je dit terug moeten kunnen zien in je MijnKPN omgeving! Hier vind je een overzicht van alle producten die je bij ons afneemt en daar zou je ook moeten kunnen zien of Spotify in je pakket zit. Laat je me weten of je er hiermee bent uitgekomen? Trouwens, vaak staat dit ook wel op je factuur vermeld, mocht dat makkelijker voor je zijn. Meerdere wegen naar Rome in ieder geval. Mocht je er niet uitkomen, kun je ons altijd bellen op het gratis nummer 0800 0402 en dan kunnen mijn collega's het ook meteen voor je nakijken.

Reputatie 1

Dank je wel. Als ik bij mijn KPN kijk zie ik “gratis premium”. Bij Spotify onder premium staat free. Ik hoor nog steeds reclame zijnhet sporadisch. Doe ik iets verkeerd?
vr gr Hunts 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Hunts :)
Zou je deze link eens willen openen en kijken of het lukt om je account hiermee te activeren?
Mocht dat niet lukken, zou je dan je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

Reputatie 1

Gedaan. Ik krijg de mededeling “ je hebt spotify al geactiveerd via kpn”. 

Dan moet het nu toch in orde zijn?

Reputatie 7
Badge +12

Gedaan. Ik krijg de mededeling “ je hebt spotify al geactiveerd via kpn”. 

Dan moet het nu toch in orde zijn?

Dan zou het inderdaad in orde moeten zijn @Hunts. Hoor je nu nog steeds reclame?

Reputatie 1

Ik ga het nu controleren. Ik laat het weten. Kost wel wat tijd. Die reclames volgen elkaar niet direct op. Dank zover. 

Reputatie 1

Ja ik krijg nog steeds reclame. Wat mij opvalt is dat in de app onder Premium nog stteeds staat “premium free” huidig abonnement. En dit terwijl alles verder toch goed staat. 

Reputatie 7
Badge +12

Dat is vreemd @Hunts. In dat geval kijk ik graag eens even met je mee. Zou jij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

Reputatie 1

Heb ik gedaan

Reputatie 7
Badge +12

Heb ik gedaan

Dankjewel @Hunts :)
Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je een 'oud' XS4ALL abonnement hebt. Daar zit, voor zover ik kan zien, Spotify Premium bij inbegrepen. Niet om het af te schuiven, maar ik zou je in dit geval willen adviseren om hierover te bellen met het nummer 020 398 7666. Zij kunnen jou vertellen hoe je hier weer gebruik van kunt maken, dat antwoord moet ik je even schuldig blijven omdat het een oud XS4ALL abonnement betreft. Laat je me weten of het via die weg is gelukt?

 

Reputatie 1

Voor dat ik ga bellen. Ik wil het goed begrijpen. Is het zo dat in mijn oude xs4all abonnement spotify premium  was inbegrepen?  Ik heb er nooit gebruik van gemaakt. 
Toen kwam het moment dat jullie (kpn) mijn abonnement verplicht overnam. Hebben jullie toen het abonnementsdeel voor spotify premium weer uitgeschakeld. In dat geval kunnen julllie het toch ook weer inschakelen? 

Reputatie 7

Hebben jullie toen het abonnementsdeel voor spotify premium weer uitgeschakeld.

Waarom denk je dat?

Reputatie 1

Omdat ik nu geen toegang meer kan krijgen tot premium. Ik zoek hier niets achter hoor 

Reputatie 1

Het kan toch een systeemfoutje zijn die is opgetreden bij de omschakeling xs4all naar kpn? 
moet ik nu toch bellen naar dat 020 nummer. U moet weten dat ik hier tegen opzie. Mijn gehoor laat nl te wensen over en dan laat de verstaanbaarheid mij in de steek. 
vr gr. 

Reputatie 7

moet ik nu toch bellen naar dat 020 nummer. U moet weten dat ik hier tegen opzie. Mijn gehoor laat nl te wensen over en dan laat de verstaanbaarheid mij in de steek. 

Ik hoop dat @JanZ_ een andere route weet om je toch te kunnen helpen.

Reputatie 1

Hoop ik ook. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoop ik ook. 

Helaas moet je hiervoor echt contact opnemen met XS4ALL, het spijt me. Ik heb net zelf proberen te bellen voor je maar de wachtrij is op dit moment langer dan 15 minuten. Is er misschien iemand in je omgeving die dit belletje voor je kan plegen @Hunts?

Reputatie 1

Ik ga mijn best doen. Vr gr. 

Reputatie 1

Het is mij gelukt te bellen 

uitkomst:  sind 2017 levert xs4all geen gratis spotify meer. De gratis variant kan niet worden overgezet naar kpn. Ik heb hem bij xs 4all nooit geeffectueerd ik had hem dus wel. 
Dat is wat ze mij vertelden. Ze kunnen dus niets doen. 
Kunnen jullie nu iets voor mij doen. Dwz de gratis variant toch weer invoeren. 

Reputatie 7
Badge +12

Het is mij gelukt te bellen 

uitkomst:  sind 2017 levert xs4all geen gratis spotify meer. De gratis variant kan niet worden overgezet naar kpn. Ik heb hem bij xs 4all nooit geeffectueerd ik had hem dus wel. 
Dat is wat ze mij vertelden. Ze kunnen dus niets doen. 
Kunnen jullie nu iets voor mij doen. Dwz de gratis variant toch weer invoeren. 

Hoi @Hunts en bedankt voor de terugkoppeling.

Helaas kan ik er ook niet voor zorgen dat Spotify weer 'gratis' bij je abonnement komt, het spijt me. Deze optie biedt KPN ook al een tijd niet meer aan.

Reputatie 1

Nog een misschien laatste poging dan. Hoe kan het dan dat ik bij MijnKPN zie dat ik gratis premium heb. Dat staat ook bij mijn account van Spotify. 

Reputatie 7
Badge +12

Nog een misschien laatste poging dan. Hoe kan het dan dat ik bij MijnKPN zie dat ik gratis premium heb. Dat staat ook bij mijn account van Spotify. 

Dat komt omdat we het abonnement die je bij XS4ALL had letterlijk hebben overgenomen @Hunts. Als daar destijds ooit een keer gratis Spotify bij zat, dan zal dat ergens nog steeds zichtbaar zijn. In mijn systeem wordt het daarom ook zo aangegeven. Daarom kun je voor o.a. dit soort zaken altijd contact opnemen met de helpdesk van XS4ALL, zij weten precies hoe je abonnement is opgebouwd. Ik vind het voor jou uiteraard heel erg spijtig maar met alle goede wil van de wereld kan ik hier geen mouw aan passen, het spijt me!

Reputatie 7

Maar hoort Spotify Premium dan ook niet gratis te zijn?

@Hunts, Welk abonnement heb je en wanneer heb je dat contract bij XS4ALL afgesloten?

Reputatie 1

Ja dat vind ik nou ook. Bij xs4all vertelde ze dat . Ik had gratis premium, maar nooit gebruikt. Inmiddels heeft xs4all het gratis premium in 2017 afgeschaft. 
ik was een trouw xs4all klant al bijna sinds het begin. Maar nu ben ik overgezet naar KPN. Ik dacht in 2021. Alle ins en outs van mijn toenmalig xs4all contract ken ikeigenlijk niet   
vr gr. 

Reputatie 1

Beste wjb en Janz_

Is hiermee mijn topic afgesloten of heb ik nog een reactie te wachten van wjb die tussenkwam aan het eind van de berichtenwisseling. Hij stelde nl een vraag waarop ik antwoordde. 

Intussen bedankt voor de moeite zover. 

Reageer