Beantwoord

Herinnering dat ik apparatuur moet retourneren, maar dat heb ik al gedaan

  • 28 March 2024
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik heb tv kastje allang ingeleverd bij kpn winkel in Arnhem zuid al twee keer gebeld en nu weer een brief gehad dat ik hem moet opsturen in de kpn winkel heeft de medewerker het kastje gescant en ik heb een hantekening gezet Ik weet niet meer wat ik meer kan doen

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 29 March 2024, 20:58

Bekijk origineel

2 reacties

@brut  Vul je forum profiel aan met je adres,naam en je klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Aangezien je het tv kastje hebt ingeleverd in een kpn winkel ga ik er vanuit dat dit meer dan genoeg is 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @brut! Nog handiger is om hierover te bellen met ons via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. 🙂 
Dan kan mijn collega dit met je oppakken. Dat schakelt en communiceert een stuk sneller.

Mocht het trouwens nog geen week geleden zijn dat je het kastje in de winkel in het geleverd, dan kan het zijn dat de brief en het inleveren elkaar gekruist hebben. In dat geval zal je na deze brief geen herinneringen meer ontvangen. 
Voor de handigheid en voor toekomstige meelezers hier ook de instructie voor het terugsturen van KPN apparatuur.

Reageer