Vraag

Herinneringen voor retour nooit ontvangen modem

  • 21 April 2024
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Beste KPN, na eerst een half jaar lang bezig te zijn geweest met 1) KPN TV te ontvangen (incl. glasvezelnet), maar nooit gekregen, startte in september 2023 zonder mededeling een abonnement dat we niet konden afnemen en ook al niet meer wilden afnemen (gelukkig het concurrerende abonnement nooit beëindig). 2) Daarna ruim een half jaar bezig geweest met de betaling van het abonnement van KPN TV stop te zetten, dat we nooit hadden ontvangen inderdaad. Vervolgens is dat na winkelbezoeken en enkele dagen (lang) aan de telefoon blijven en doorzetten gelukt. Waarbij we een deel compensatie kregen van de betaalde abonnementskosten, omdat we - ik citeer - te laat aan de bel hadden getrokken (ik zou u adviseren nog eens de klantcommunicatie na te lezen die in de winkel is bijgehouden).

We dachten; nu is het afgerond. Maar nee. We hebben nu tot drie keer toe een herinneringsbrief gekregen om de apparatuur terug te ontvangen (die we nooit hebben gekregen) en inmiddels 1x een telefoontje van een call center of we gebruik wilden maken van een aantrekkelijk aanbod om KPN TV te ontvangen (naast onze mobiele abonnementen). Dit hele avontuur heeft inmiddels ruim 10x lang in de wachtrij hangen bij de klantenservice gekost, minstens 5 keer een bezoek aan de KPN winkel (allemaal vastgelegd en na te kijken) en nu krijg ik alsnog tot 3x toe een brief om alsjeblieft een modem terug te sturen die we nooit hebben ontvangen. 

Mijn vraag is; wanneer starten jullie met opvolging geven aan de vele klantcontacten, het checken van de klantsystemen (waarin jullie kunnen zien dat het abonnement niet is gestart/en een niet gestart abonnement daarna na vele verzoeken is stilgezet) en het versturen van brieven die precies verder gaan op datgene waar we nu al ruim een jaar mee bezig zijn. En met in praktijk beleven waar het allemaal mee begint: KLANTenservice, KLANTcontactcentrum, KLANT, kortweg. Een e-mailadres kan ik niet vinden, een retouradres (anders dan die voor de modem ook niet), maar wellicht dat dit dan helpt. 

 

Hartelijke groet, DHMvE


1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Dat klinkt als een teleurstellende ervaring met KPN @DHMvE en dat spijt mij oprecht. Even samenvattend, het gaat dus specifiek alleen nog om de retourmeldingen voor apparatuur die nooit zijn ontvangen? 

Reageer