Beantwoord

Het bedrag op het contract klopt niet met het verlengaanbod in de MijnKPN app

  • 3 December 2022
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Goedendag.

Vanavond voor mijzelf en mijn man gebruik gemaakt van verlengaanbod via de app. 

Deze gaf aan dat het maandelijkse bedrag 17.50 is.

 

Maar in de toegestuurde mail met contract staat ineens 25 euro. Hoe kan dit want hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord. Helaas is kon telefonisch niet meer bereikbaar dus probeer het even via hier.

Mvg.

Anne Rie 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 8 December 2022, 21:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hey @Anne Rie, welkom! Voor snelle antwoorden is dit forum niet per sé de beste plek. Dus ik hoop dat je inmiddels op andere manier uitleg hebt gekregen. Voor de volledigheid, ik verwacht dat de oorzaak de husselkorting is. Dat is de korting die je krijgt als je zowel een internetabonnement als een mobiel abonnement bij ons hebt. Die korting zie je dan wel in de app, maar die korting staat niet op je contract. Dit omdat de korting geen permanent onderdeel is van je contract, maar afhankelijk is van het hebben van een internetabonnement. Dus, zolang je dat hebt, krijg je ook gewoon de korting :)

 

Voor meer info over de husselvoordelen en hoe het werkt:

 

Hoi Erik.

 

Bedankt voor je reactie. Kortgeleden is het opgelost. Aangezien het in de app ook niet zichtbaar was maar het bleek dat er iets niet goed stond en daardoor de Hussel korting niet door kwam. Mvg