Hinderlijke mails over terugsturen apparatuur en welkomstcadeau na annuleren bestelling

  • 19 August 2022
  • 8 reacties
  • 82 keer bekeken

 

 

 

Goede middag beste KPN.
Ik neem even contact op met het volgende. Ik heb mijn abonnement op KPN tv en internet direct gecancelled nadat ik de instalatiedoos heb ontvangen. Ik heb contact opgenomen met klantenservice en van hen het adres gekregen waar ik de doos naar toe terug kon sturen. Dit heb ik dezelfde ochtend nog gedaan. Ik heb verder geen bericht meer ontvangen over de afzegging van KPN.
Op mijn vakantieadres krijg ik ineens een bericht dat ik gefeliciteerd wordt met het succesvol activeren van mijn installatie Tv en internet. Erg vreemd want ik ben niet eens in de buurt. Het volgende bericht is dat de facturering gestart gaat worden. Daarna krijg ik bericht dat mijn welkomstgeschenk, een Ipad, onderweg is.
Terug thuis vind ik deze Ipad geleverd. Ook is er een incasso geweest door KPN. Deze incasso is inmiddels teruggedraaid. Ik wil nu alleen maar even weten waar ik de ongeopende doos van de Ipad naar terug kan sturen. Voor verdere informatie kijken jullie maar even naar mijn gegevens met mijn (ex) klantennummer **************.                          
 Bijgesloten  het verzendbewijs van de instalatiebox, alsmede wat verzonden berichten door KPN. Ik zou zeggen, luister het opgenomen gesprek maar af, kijk naar wat de medewerker heeft genoteerd en de groeten. De Ipad gaat ongeopend retour zodra ik de afmeldbevestiging heb, dat kan via bericht of mailadres en natuurlijk het retouradres.

 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Goede middag beste KPN.

Ik neem nogmaals even contact op met het volgende. Ik heb mijn abonnement op KPN tv en internet direct gecancelled nadat ik de instalatiedoos heb ontvangen. Ik wilde kpn glasvezel en geen internet via de telefoonlijn. Dat NOOIT meer wegens slechte ervaringen. Ik heb contact opgenomen met klantenservice en van hen het adres gekregen waar ik de doos naar toe terug kon sturen. Dit heb ik dezelfde ochtend nog gedaan. Ik heb verder geen bericht meer ontvangen over de afzegging van KPN.

Op mijn vakantieadres krijg ik ineens een bericht dat ik gefeliciteerd wordt met het succesvol activeren van mijn installatie Tv en internet. Erg vreemd want ik ben niet eens in de buurt. Het volgende bericht is dat de facturering gestart gaat worden. Daarna krijg ik bericht dat mijn welkomstgeschenk, een Ipad, onderweg is.

Terug thuis vind ik deze Ipad geleverd. Ook is er een incasso geweest door KPN. Deze incasso is inmiddels teruggedraaid. Ik wil nu alleen maar even weten waar ik de ongeopende doos van de Ipad naar terug kan 
sturen. Voor verdere informatie kijken jullie maar even naar mijn gegevens met mijn (ex) klantennummer *****.  En haal dat nummer nu NIET weg beste administrator. De privacy hiervan maakt mij niets uit.               

 Bijgesloten  het verzendbewijs van de instalatiebox, Ik zou zeggen, luister het opgenomen gesprek maar af, kijk naar wat de medewerker heeft genoteerd en de groeten. De Ipad gaat ongeopend retour zodra ik de afmeldbevestiging heb, dat kan via bericht of mailadres en natuurlijk het retouradres.

Inmiddels een herinnering gekregen van KPN voor de rekening. Tel nr geprobeerd maar uiteraard weer een enorme wachttijd. Geen goede mogelijkheid om via mail contact te zoeken en daar heb ik eigenlijk ook geen zin in. Ik heb al afgezegd en blijf niet aan de gang.

Admin: privégegevens verplaatst naar profiel

Admin: topics samengevoegd

Hallo @Hokota 1 ding begrijp ik niet je neemt een abo bij KPN omdat je dat via glasvezel wilt, Heb je dan nog geen glasvezel? Zo nee, dan moet je je pakket nog even op koper aansluiten totdat de glasvezellijn actief is.

Heb je überhaupt nog geen glasvezel, dan was het dus een beetje voorbarig om nu al een pakket te bestellen en had je kunnen weten dat je op koper aangesloten wordt.

Of mis ik nu iets in het verhaal?

 

Ik zit nu op Ziggo. Van een monteur van Ziggo begreep ik dat Ziggo en KPN nu een bedrijf zijn. De straat bij ons is opengebroken en er is glasvezel aangelegd. Dat wilde ik ook wel. Bij het installatiepakket zat echter alles om internet via een telefoonlijn aan te sluiten. Ik wil absoluut geen internet via telefoonlijn, zelfs niet als dat later glasvezel zou worden. Daar heb ik bij een andere provider zoveel gezeik mee gehad en zo’n slecht internet, dat nooit meer. Het bleek dat glasvezel wel in de grond gestopt is maar nog niet gebruiksklaar is. 
dat opzeggen was verder bij KPN ook geen punt. Leek het althans, totdat de mails kwamen. Ik vind één keer mijn verhaal doen en opzeggen eigenlijk wel genoeg. Spul is teruggestuurd dus wat mij betreft klaar. Ik zit nu alleen nog met een ongewenst welkomstpagina dat ik niet meer kwijt kan. Uren aan de telefoon wachten totdat er eens een medewerker aan de lijn komt, daar pas ik voor. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik zit nu op Ziggo. Van een monteur van Ziggo begreep ik dat Ziggo en KPN nu een bedrijf zijn.

Wat is dit nu weer voor onzin? Het zijn 2 bedrijven. 2 concurrenten van elkaar.

 Van een monteur van Ziggo begreep ik dat Ziggo en KPN nu een bedrijf zijn

Hallo @Hokota , die monteur kletst uit zijn nek, KPN en Ziggo zijn juist concurrenten van elkaar.

 

Ja dat het concurrenten zijn is mij nu ook wel duidelijk. Maar niet toen ik wilde overstappen. Zal wel UPC of zo door elkaar gehaald hebben. Was niet belangrijk voor mij toen. En nog steeds niet. Ik wil gewoon mijn Ipad welkomstgeschenk terug kunnen sturen en geen gelul met no reply mails van KPN.

Hallo @Hokota Kota , wacht het terugzendverzoek van KPN af, daar staat dan ook het retouradres bij.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Hokota Kota, welkom op ons forum. Ons forum is vooral voor en door klanten: We hebben hier verschillende behulpzame gebruikers die anderen graag op weg helpen. Ik zie dat @JanD en @Nick83 al toegesneld zijn. Wij sluiten waar nodig als moderators ook aan, door de vakantiedrukte zijn we er nu minder snel bij dan anders. 

Rot om te lezen dat het allemaal zo gelopen is met aanvraag en vooral annulering van je pakket. Het klopt dat je ons niet per e-mail kunt benaderen, vandaar het noreply e-mailadres. Je kunt onze klantenservice bij vragen gratis bereiken op 0800-0402, of je mag je vraag natuurlijk gerust hier stellen. Ik hoop dat het intussen allemaal opgelost is, zo niet of mocht je vragen hebben, laat het gerust weten.