Goede middag beste KPN.
Ik neem even contact op met het volgende. Ik heb mijn abonnement op KPN tv en internet direct gecancelled nadat ik de instalatiedoos heb ontvangen. Ik heb contact opgenomen met klantenservice en van hen het adres gekregen waar ik de doos naar toe terug kon sturen. Dit heb ik dezelfde ochtend nog gedaan. Ik heb verder geen bericht meer ontvangen over de afzegging van KPN.
Op mijn vakantieadres krijg ik ineens een bericht dat ik gefeliciteerd wordt met het succesvol activeren van mijn installatie Tv en internet. Erg vreemd want ik ben niet eens in de buurt. Het volgende bericht is dat de facturering gestart gaat worden. Daarna krijg ik bericht dat mijn welkomstgeschenk, een Ipad, onderweg is.
Terug thuis vind ik deze Ipad geleverd. Ook is er een incasso geweest door KPN. Deze incasso is inmiddels teruggedraaid. Ik wil nu alleen maar even weten waar ik de ongeopende doos van de Ipad naar terug kan sturen. Voor verdere informatie kijken jullie maar even naar mijn gegevens met mijn (ex) klantennummer **************.
Bijgesloten het verzendbewijs van de instalatiebox, alsmede wat verzonden berichten door KPN. Ik zou zeggen, luister het opgenomen gesprek maar af, kijk naar wat de medewerker heeft genoteerd en de groeten. De Ipad gaat ongeopend retour zodra ik de afmeldbevestiging heb, dat kan via bericht of mailadres en natuurlijk het retouradres.
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy