Vraag

Hoe kan ik de entertainmentkorting krijgen?

  • 18 November 2023
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Goedenavond,

Ik lees al redelijk wat berichten over entertainment korting die niet wordt gezien omdat producten niet zijn gekoppeld.

Op mijn factuur staat er ook geen entertainment korting (spotify) vermeld. Ik probeer zaken te koppelen om dit na te gaan maar ik krijg de melding dat alles al actief is 

kan er nagegaan worden en uitleg gegeven worden hoe het komt dat ik geen entertainment korting zie op mijn factuur? Als ik daar wel recht op heb, wordt dit dan alsnog met terugwerkende kracht betaald? 
 

alvast bedankt voor uw reactie

  


2 reacties

KPN kunnen jullie mijn vraag beantwoorden? 

Reputatie 7
Badge +10

Welkom op het forum van KPN @JoyV 
 

Entertainment korting van 5,- euro, krijg je als je alle diensten van KPN (zoals vast internet, televisie en mobiel) binnen één en dezelfde Mijn KPN account hebt staan.
Zover ik het uit jouw bericht naar voren kan halen, staan op al jouw diensten KPN Combivoordeel actief, en krijg je dus al één of meer van deze combivoordelen.

Je kunt via deze speciale pagina nagaan, of alles wel goed actief staat.

Alles omtrent entertainment korting en ook welke streamingdiensten daar onder vallen, heeft KPN eveneens een speciale pagina: Entertainment Korting

Hier staan ook alle streamingdiensten die daar onder vallen, en ook hoe je dit kunt activeren.

Het wordt dus niet met terugwerkende kracht, aan je terug betaald.
De korting gaat pas van kracht, zodra je één van de streamingdiensten hebt geactiveerd.

Reageer