Beantwoord

Hoe kan ik de kosten van het ten onrechte in rekening gebrachte abonnement op ESR TV terugkrijgen?

  • 4 September 2022
  • 2 reacties
  • 165 keer bekeken

Vandaag kreeg ik plots een sms bericht waaruit bleek dat ik een abonnement op ESR TV had afgesloten waarvoor maandelijks EUR 10,-- in rekening zou worden gebracht. 

Ik had nog nooit van ESR TV gehoord en ook nooit voor een abonnement van ESR TV gekozen. 

Via https://payinfo.nl. heb ik mijn mobiele nummer voor dergelijke betaalde sms-diensten geblokkeerd en via een andere website heb ik het abonnement stopgezet / geannuleerd. 

Nu zag ik dat op mijn volgende KPN factuur EUR 10,-- in rekening zal worden gebracht voor naar ik aanneem een abonnement op ESR TV. 

Mijn vraag is wat moet ik doen om te voorkomen dat KPN die EUR 10,-- van mijn rekening afschrijft? 

 

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 8 September 2022, 12:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @tomtom-3, hoewel de aanleiding minder leuk is 🙁

Ik wil je aanraden om hiervoor zo snel mogelijk contact te zoeken met ESR TV zelf, je kan met ze bellen via 0800 0226831 of ze mailen via helpnl@esrtv.com!

Vandaag kreeg ik plots een sms bericht waaruit bleek dat ik een abonnement op ESR TV had afgesloten waarvoor maandelijks EUR 10,-- in rekening zou worden gebracht. 

Ik had nog nooit van ESR TV gehoord en ook nooit voor een abonnement van ESR TV gekozen. 

Via https://payinfo.nl. heb ik mijn mobiele nummer voor dergelijke betaalde sms-diensten geblokkeerd en via een andere website heb ik het abonnement stopgezet / geannuleerd. 

Nu zag ik dat op mijn volgende KPN factuur EUR 10,-- in rekening zal worden gebracht voor naar ik aanneem een abonnement op ESR TV. 

Mijn vraag is wat moet ik doen om te voorkomen dat KPN die EUR 10,-- van mijn rekening afschrijft? 

 

 

Hallo! Ik had mij ook aangemeld voor deze dienst. In het welkomst-bericht (SMS) stonden contact gegevens en de klantenservice van ESR TV heeft me een nette oplossing aangeboden. M’n abonnement werd meteen stopgezet en kosten zouden terug gestort worden. Je kan via helpnl@esrtv.com met ze mailen, of eventueel bellen naar 0800-0226831.