Beantwoord

Hoe kan ik een nieuw thuis internet abonnement afsluiten?

  • 18 May 2023
  • 5 reacties
  • 97 keer bekeken

Mijn internetabonnement is afgelopen/omgezet naar maandelijks opzegbaar. Nou blijkt dat de kosten voor een nieuwe abonnement tegenwoordig lager zijn dan wat ik nu betaal. Ik zou dus graag een nieuwe abonnement afsluiten, maar kan niet vinden waar ik dit kan doen.

in Mijn KNP kan ik enkel mijn huidige abonnement wijzigen, maar daar wordt nog uitgegaan van de hogere maandlasten van toen ik het abonnement in eerste instantie afsloot.

icon

Beste antwoord door Anonymous 18 May 2023, 13:01

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @internetgebruiker6457 
Het snelste is om even te bellen met het gratis nummer 0800 0402

Hallo @internetgebruiker6457 als bestaande klant kun je geen nieuw abonnement afsluiten met de bijbehorende aanbiedingen.

Je kunt morgen wel even bellen met 0800 0402 en vragen of er nog iets te ‘regelen’ valt. Je gaat dan wel weer een contract van minimaal 1 jaar aan en dat moet je ook maar willen.

Stel dat je een nieuw contract afsluit met gunstige voorwaarden voor een jaar en dan komt KPN een paar weken later met een fantastische aanbieding voor bestaande klanten, nog beter als jouw nieuwe contract, dan heb je pech en zit je er toch weer een jaar aan vast.

Het is net als met aandelen, je kunt winnen en verliezen, het blijft gokken.

Succes.

 

 

Hoi @internetgebruiker6457 
Het snelste is om even te bellen met het gratis nummer 0800 0402

Vanaf morgen

 

Al vanaf 2016/27 abonnee, maar heb nog NOOIT die geweldige aanbieding voor vaste abonnees zien passeren, dus dat is flauwekul. Wil ook heel graag een veel goefkoper abonnement, maar zie dat ik het beste kan belle. Site kpn is geen touw aan vast te knopen. Jammer dat het zo moeizasm gaat bij KPN. Denk, dat wij er na al die jaren wel recht op hebben door al die betalingen hoog tarief.

 

P.s. omzetten naar plus+ pakket lijkt me wel het minste wat KPN kan doen!

Al vanaf 2016/27 abonnee, maar heb nog NOOIT die geweldige aanbieding voor vaste abonnees zien passeren, dus dat is flauwekul. Wil ook heel graag een veel goefkoper abonnement, maar zie dat ik het beste kan belle. Site kpn is geen touw aan vast te knopen. Jammer dat het zo moeizasm gaat bij KPN. Denk, dat wij er na al die jaren wel recht op hebben door al die betalingen hoog tarief.

 

P.s. omzetten naar plus+ pakket lijkt me wel het minste wat KPN kan doen!

Als je contractvrij bent kun je je huidige abo omzetten naar TV+ via MijnKPN of via 0800 0402 @Mw.ik 

Reageer