Beantwoord

Hoe kan ik een vergoeding voor 6 maanden niet goed werkende tv en internet aanvragen?

  • 20 March 2024
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

al vanaf augustus 2023 hebben we slechte tv en internet gehad. hier is 3 keer een monteur bij geweest en 2 keer een reparatie aan de kabels buiten bij de kast geweest. gisteren is het opgelost en nu willen we graag dar we vanaf augustus een vergoeding krijgen voor het ellendige gedoe en 1 keer naar zwolle moesten om een nieuwe experia box op te halen. heel veel ergernis en gemiste programmas.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 21 March 2024, 17:11

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Kijk eens of je via onderstaande link verder kunt @Els Leijtens raspe :

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/creditering.htm#/

Reputatie 7

Hoi @Els Leijtens raspe, welkom op het forum! Goed om te horen dat de problemen waar je al zo lang last van had nu eindelijk zijn opgelost. Als jouw diensten niet goed hebben gewerkt, dan kan daar inderdaad een vergoeding voor gegeven worden. Dit kan alleen niet via het forum gedaan worden.

N.N. zit in de goede richting, de link die hij geeft kan gebruikt worden om een creditering aan te vragen. Alleen is die bedoeld voor algemene verstoringen van het netwerk. Dus het kan zijn dat die bij jou niet werkt, of niet de hele periode pakt. Ik raad jou dan ook aan om contact op te nemen met de klantenservice via 0800-0402 (gratis) of een van onze social media kanalen (Facebook / X) zodat dit handmatig nagekeken en afgehandeld kan worden.

Reageer