Vraag

Hoe kan ik mijn abonnement voor 1 jaar verlengen, met 6 maanden korting?

  • 4 May 2024
  • 8 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik wil mijn abonnement verlengen met maximaal 1 jaar, dus de korting van 6 maand 7,50 euro gebruiken. Echter lukt dit niet in mijnkpn. Ik krijg alleen de korting bij 2 jaar verlengen te zien in mijn kpn. Ik krijg ook geen optie om contact met kpn op te nemen op de website. Alleen maar doorverwijzingen waar ik niets aan heb. Hoe verleng ik nu voor 1 jaar? 🤷🏻‍♀️


8 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Via de KPN-winkel of even bellen met 0800 0402 of via onderstaande link @Samanthavosje :

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik denk dat KPN dat helemaal niet doet. 

U kunt verlengen, maar er is ook nog een andere optie: uw abonnement omzetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan krijgt u geen korting, maar het kan soms toch goedkoper uitvallen. Dan heeft u wel een contract voor 1 jaar. En u krijgt nieuwe TV+ ontvangers indien u tv van KPN heeft.

Als u verlengt voor 2 jaar blijft u de huidige ontvangers gebruiken en u krijgt gedurende de komende 2 jaar ook niet de kans om dan alsnog de nieuwe TV+ te krijgen.

De actie met verlengen van je huidige abonnement (thuis) met eerste 6 maanden korting is enkel 2 jaar. 1 jaar is geen optie. 

Zelf had ik 'm ook. Heb ervan afgezien. Die paar tientjes kom ik wel overheen. 

Over 2 jaar genomen is de korting, eerste 6 maanden 7,50, maar € 1,87 per maand. ½ kopje koffie buiten de deur. 

@Nick83 deze aanbieding kreeg ik van KPN, naast de optie van 2 jaar met een andere korting. Ik zag hierboven contactgegevens en van de week direct navraag doen bij ze. 
Iedereen bedankt voor de informatie. 

Oh, maar dan  kun jij gewoon met één jaar verlengen. Wat gaat er mis na het 'drukken' op die blauwe knop?

Dan krijg ik alleen de korting voor 2 jaar in beeld. Geen andere keuze(s). 😅 

@Samanthavosje ik raad je aan om niet te verlengen dan heb je het eerste jaar wat korting en het tweede jaar ben je duurder uit dan wat je nu betaald dat is gewoon een sigaar uit eigen doos.

Reputatie 7
Badge +19

Dan krijg ik alleen de korting voor 2 jaar in beeld. Geen andere keuze(s). 😅 

Dan raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega's van de klantenservice. Een collega kan dan exact bespreken hoe en wat met jouw abonnement. 

Reageer