Beantwoord

Hoe kan ik mijn klantnummer acherhalen?

  • 27 February 2024
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik ben onlangs een nieuwe klant geworden bij KPN en heb mijn installatiepakket voor glasvezelinternet per post ontvangen. Voordat ik begin met de installatie, wil ik graag bevestigen dat er al internetverbinding door de kabel naar mijn huis is. Ik wil dit bevestigen voordat ik mijn oude internetverbinding ontkoppel. 

Hiervoor dien ik mijn bestelstatus te controleren op kpn.nl/orderstatus. Hierbij word ik gevraagd het product toe te voegen aan mijn account door middel van het invullen van mijn klantnummer. Echter, ik heb moeite met het vinden van mijn klantnummer. Het staat niet in e-mails of brieven die ik heb ontvangen en mijn bankafschriften tonen het ook niet.

Zou je mij hiermee verder kunnen helpen? Ik zie uit naar je reactie.

 

Gr, Sjon

icon

Beste antwoord door N.N. 27 February 2024, 17:34

Bekijk origineel

4 reacties

Heb je wel een MijnKPN ID aangemaakt en je pruduct (thuisabo) gekoppeld, zo ja, als je dan inlogt in MijnKPN zie je ook je klantnummer staan.

Die zouden trouwens ook in de diverse mails moeten staan, een vrij lang nummer @Sjon123 

 

 

Reputatie 7

Welkom op de community @Sjon123, de makkelijkste plek om het klantnummer te vinden is op de brieven en in de e-mails die je van ons krijgt. Daar wordt het klantnummer in genoemd. Als de verbinding actief is kan je 'm ook vinden in MijnKPN. Heb je het klantnummer kunnen vinden?

Welkom op de community @Sjon123, de makkelijkste plek om het klantnummer te vinden is op de brieven en in de e-mails die je van ons krijgt. Daar wordt het klantnummer in genoemd. Als de verbinding actief is kan je 'm ook vinden in MijnKPN. Heb je het klantnummer kunnen vinden?

Dat is dus niet zo. Het is nergens te vinden als je een nieuwe klant bent. Niet in emails/contract/whatever.

Hilarisch ook de reactie hierboven ergens. Als je product gekoppeld is dan is je klantnummer te vinden. Duh. Je hebt het klantnummer nodig om überhaupt te kunnen koppelen 🤣

Reputatie 7
Badge +24

Je hebt het klantnummer nodig om überhaupt te kunnen koppelen 🤣

Volgens mij niet als u thuis met uw eigen netwerk verbonden bent. Als u het via 4G of vanaf een andere aansluiting probeert wel.

Het klantnummer staat sowieso op de factuur.

Reageer