Beantwoord

Hoe kan ik mijn openstaande facturen betalen voor Telfort facturen uit 2017?

  • 3 October 2022
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Hallo!

In 2017 heb ik een contract afgesloten via mobiel.nl bij Telfort. 
Door persoonlijke omstandigheden heb ik helaas niet aan mijn betalingsverplichtingen voldaan en hierdoor is in die tijd een negatieve BKR-notering ontstaan. 


Ik heb verder nooit meer iets vernomen van Telfort en wil graag de openstaande bedragen voldoen zodat ik hier vanaf ben!


Op de website van het BKR staat dat het contract nu onder "KPN Finance BV" valt, daarom dat ik mijn vraag hier stel. Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen!

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 5 October 2022, 08:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @laurensbos even bellen met KPN, 0800 0402, en vraag even naar de afdeling Collections, houd wel alle relevante gegevens bij de hand.

 

Reputatie 7

Hoi @laurensbos, welkom bij ons op het forum. Het beste is inderdaad om ons te bellen (0800-0402) hierover. Je komt dan bij de juiste afdeling uit en zij kunnen met je meedenken.

Doordat het over facturen van 5 jaar geleden gaat kan het zijn dat er niet veel meer over te zien is, openstaande bedragen worden op een gegeven moment overgedragen aan een incassobureau.

 

Als het om een recentere factuur zou gaan zou je het op deze manier kunnen betalen: hoe kan ik betalen. En als het mislukt kan je op deze pagina kijken wat te doen: automatische incasso mislukt.

In dit geval zijn beide linkjes niet voor jou van toepassing, maar mogelijk voor de toekomst of voor anderen die dit topic lezen wel.