Vraag

Hoe kan ik ontbrekende gegevens aanleveren voor de overstapservice?

  • 30 March 2023
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Woensdag 29 maart hebben wij een nieuw internet abonnement afgesloten bij KPN met overstap service. Netjes bevestiging gehad en een mail dat er nog gegevens ontbreken, met het verzoek deze voor 5 april aan te vullen, dat willen wij uiteraard graag doen, maar als we op het linkje klikken en de stappen volgen gebeurt er verder niets, klantenservice gebeld, medewerker had geen flauw idee waar het over ging. Dit beloofd al niet veel goeds, dus hoe nu verder ik wil met alle liefde de gegevens aan vullen, maar hoe waar wie…diverse browsers geprobeerd, incognito browser, via de app, maar helaas...dus of graag contact met een medewerker die weet waar hij het over heeft, of een andere weg om de gevraagde gegevens aan te vullen, zo moeilijk kan dat toch niet zijn.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi @BBPhotography, welkom op het forum. 

Ik help graag. Om welke ontbrekende gegevens gaat het hier? Ik vermoed een klantnummer? Zou je deze in je profiel willen invullen en hier een seintje geven als je dit hebt gedaan? Dit kan onder "Persoonlijke opmerkingen”.