Beantwoord

Hoe kan ik overstappen van Hussel naar Superfiber?

  • 16 March 2024
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Hoe kan ik overstappen van Hussel naar Superfiber? Beiden zijn 1Gbit. Ik maak ALLEEN gebruik van internet, geen TV, geen mobiel, geen extra's…

Aangezien Superfiber €52,50 in de maand kost tegenover Hussel waar ik €60,86 voor betaal maar eigenlijk het zelfde product is wat ik gebruik (1Gbit internet) vind ik de hogere kosten een beetje vreemd.

Uitleg???

icon

Beste antwoord door Nick83 16 March 2024, 15:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Kan dat niet via MijnKPN? Gewoon bellen en zeggen dat u over wilt naar de nieuwste abonnementsvorm. 

Kan dat niet via MijnKPN? Gewoon bellen en zeggen dat u over wilt naar de nieuwste abonnementsvorm. 

Als dit mogelijk is met direct overstappen zonder dat ik eerst een week zonder internet zit omdat mijn huidige abo stop wordt gezet en het nieuwe moet worden geactiveerd.

Reputatie 7
Badge +24

Kan dat niet via MijnKPN? Gewoon bellen en zeggen dat u over wilt naar de nieuwste abonnementsvorm. 

Als dit mogelijk is met direct overstappen zonder dat ik eerst een week zonder internet zit omdat mijn huidige abo stop wordt gezet en het nieuwe moet worden geactiveerd.

Het is gewoon verlengen. U komt daarbij niet zonder internet te zitten. Alles blijft gewoon werken. Er zijn klanten die dat elk jaar doen, vlak voor de inflatiecorrectie. Want klanten die 3 maanden voor de inflatiecorrectie verlengt hebben krijgen geen inflatiecorrectie.

Als u nu verlengt geld dat ook voor u denk ik. Want de inflatiecorrectie op thuisabonnementen is volgens mij altijd in april of mei ofzo. Bij mobiele abonnementen is het later. Augustus ofzo.

Reageer