Beantwoord

Hoe kan ik persoonlijk iemand spreken of via de chat contact krijgen?

  • 27 September 2022
  • 8 reacties
  • 3054 keer bekeken

Ik wil heel graag iemand spreken via de chat of telefoon maar kan nergens iets vinden

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 September 2022, 14:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Femke1979 ,

Bel even naar het gratis nummer 0800-0402.

(Doordeweeks tussen 8.00 en 20.00, op zaterdag tot 17.00.) 

KPN heeft geen chat meer. 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Noordzee Waarom staat de optie tot chat dan nog wel op de website van KPN? 

 

Reputatie 6
Badge +6

En de chat zelf:

 

Reputatie 7
Badge +28

Dat is geen chat, maar de digitale assistent. Een chatrobot.   

Reputatie 6
Badge +6

Dat is geen chat, maar de digitale assistent. Een chatrobot.   

Ahh oké, maar voorheen chatte je toch ook niet meteen met een medewerker maar met zo’n bot? Die je evt kon doorverbinden met een chatmedewerker?

Reputatie 7
Badge +28

Dat weet ik niet. Is ook niet zo belangrijk. Op 1 juli 2022 is de chat buiten werking gesteld door KPN. 

Reputatie 3
Badge +1

Ik wil heel graag iemand spreken via de chat of telefoon maar kan nergens iets vinden

Geen Chat meer met een medewerker?
De communicatie is niet duidelijk volgens mij.
Het antwoord van de Robot is dat deze gaat kijken of er een medewerker beschikbaar is en dan komt er een vraag of je gebeld wilt worden, maar net dat de chat met een medewerker niet (meer) mogelijk is.
Volgens mij ook een gemiste kans, chat werkt voor mij altijd prima om dit tussendoor te doen.

Reputatie 3
Badge +1

ja chat was een ideaal iets. Nu stotter ik, dus dan is chat  helemaal ideaal, het kost me geen moeite, mensen snappen me/verstaan me.

en aangezien, ik in gebied woon waar bereik ook al niet al te best is, verstaan ze me al helemaal niet.

dus naar buiten lopen, dan weer naar binnen, verbinding valt weg, weer bellen , een ander aan de lijn.

die ongein. gelukkig abbo met onbeperkt bellen😐😥.

weet je  de chat en snelle hulp was net waarvoor ik na  een jaar ziggo terug kwam(de sukkels daar), met een buitengebied modem. nu ligt er glasvezel(moet nog huis in)maar heb wel  zometeen toegang tot andere aanbieders die wel een chat hebben.

poosje geleden had men een spotje all you can do i can do better, krijg mijn twijfels.

kom we leven in glasvezeltijd en dan bellen, wie gebruikt telefoon daar nog voor¿¿¿¿.

dingen die goed werken moet je niet veranderen en heef kpn al positieve reacties of iemand er iets aan  gehad van de chatbot, laat me weten en wel benieuwd