Beantwoord

Hoe kom ik aan een oude factuur uit 2019?

  • 6 October 2022
  • 7 reacties
  • 108 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

 

Ik ben op zoek naar een oude factuur uit 2019, deze hebben we nodig voor sbn ivm de KOT affaire.

 

Kunt u ons hieraan helpen.

 

Alvast bedankt,

 

Met vriendelijke groet,

 

Lynda Legierse -van Spelden 

icon

Beste antwoord door RBxx 6 October 2022, 17:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Factuurdatum 24-6-2019 (denk ik).

Kenmerk***

Bedrag € 158,61 

Voldaan op 18-02-2021

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Lynda122 , heb je al gebeld met KPN klantenservice op 0800-0402? Dat gaat het snelst.

Als je jouw gegevens (privé) plaatst in het forum profiel kan een KPN moderator ook op zoek gaan. Zet ter verificatie ook de laatste drie cijfers van jouw IBAN en het 06-nummer (indien van toepassing) bij “Persoonlijke opmerkingen”. De gegevens zijn daar alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.

Een moderator reageert hier binnen een paar dagen (het is druk).

Als het gaat om verbruikspecificaties zoals gebelde nummers moet ik je teleurstellen. Die informatie mag KPN maar 6 maanden bewaren door de privacy regels (AVG), dus die ontbreken op de factuur uit 2019.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Lynda122, welkom! Ik heb je een kopie factuur van augustus 2019 gestuurd. Dat was degene die overeenkwam met het bedrag dat je noemt. Zoals RBxx aangeeft, is dit geen verbruiksspecificatie. Die mogen we maar maximaal 6 maanden bewaren. 

Helaas, ik heb deselfde probleem - oude facturen zijn niet in MijnKPN.

2022 komt we van perfecte XS4ALL naar KPN ;(

“heb je al gebeld met KPN klantenservice op 0800-0402?” - ja, maar dit is niet XS4ALL, 10min wachten en geen enkele kans. Dit was anders met XS4ALL … Jammer

Kan iemand graag mijn oude facturen van XS4ALL dagen - Jan&Feb 2022 - via email sturen?

In MijnKPN zitten allen facturen begin van Maart 2022

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Utr5235 

Heb je al gekeken in de MijnKPN app? Daar kan je facturen tot 20 maanden geleden ophalen.

 

Hallo @Utr5235 

Heb je al gekeken in de MijnKPN app? Daar kan je facturen tot 20 maanden geleden ophalen.

 

Bedankt. Werkt.