Vraag

Hoe krijg ik mijn geld terug van hotspot tegoed Center Parcs?

  • 14 March 2022
  • 10 reacties
  • 213 keer bekeken

Op vrijdag 11 maart 2021 heb ik € 25,00 hotspot tegoed gekocht op Center Parc De Eemhof. Het lukte niet om in te loggen. Foutcode 10. (ik was zeker van het juiste wachtwoord, resetten bleek niet mogelijk). 0800-0414 helpdesk van hotspot gebeld. Kreeg een meneer aan de lijn die niets wist van hotspot. Ik verbind u door. Na een half uur in de wacht maar opgelegd. Later weer gebeld. Nu een mevrouw. “Nee meneer u moet niet bij KPN zijn maar bij de receptie van De Eemhof. Center Parcs heeft hotspot op eigen servers, daar staan wij als KPN buiten”. OK.

Dan maar de volgende dag in de rij bij de receptie. Alle medewerkers gehad en niemand wist dit. Men zou contact opnemen met KPN. Eind van de dag belde de receptie. Nee, KPN gaat er over. U moet toch bij KPN zijn. Dus 0800-0414 maar weer gebeld. Exact hetzelfde patroon. Eerst een mdw aan de lijn die van niets wist en wederom ‘ik verbind u even door’. Toen dat ‘even’ ook tegen het half uur aanliep heb ik het maar opgegeven.

Maandag 14 maart. Het contactformulier waarover wordt gerept in de welkomsmail van Hotpspot bestaat helemaal niet. Bellen: mijn ervaring dat dit geen enkele zin heeft en veel tijd kost. Dan maar via de chat. Ook hier iemand die van toeten noch blazen wist. Uiteindelijk heb ik na 3x informeren of Lina er nog was, na een half uur de chat verbroken. Direct opnieuw geprobeerd. Er waren 16 wachtenden voor mij. Dat hierop wachten totaal zinloos zou zijn werd mij duidelijk omdat bij het verstrijken van de tijd het alleen maar  meer wachtenden werden in plaats van minder. Toen de teller op 19 stond ben ik er maar mee gestopt.

Ten einde raad via Messenger op Facebook. Hetzelfde patroon, uren later een reactie van iemand die nergens van wist. Waar liep u precies tegenaan? En vervolgens bleef het stil.

’s Avonds maar weer eens de chat geprobeerd. Na een kwartier contact met Negina. Verhaal gedaan. Antwoord: ik kijk even met u mee. En toen bleef het wederom stil. 

Vraag: hoe krijg ik mijn geld terug

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid van je topic


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Henk Veldkamp, welkom. Balen dat je problemen met de verbinding met de KPN Hotspot in Center Parcs De Eemhof had. Mijn mogelijkheden met betrekking tot Hotspots is helaas beperkt. Ik geef je hieronder algemene informatie:

 

KPN Hotspot: foutcode 10

Foutcode 10 betekent dat de door jouw ingevulde inloggegevens niet bij ons bekend zijn. Controleer of je de goede gegevens hebt ingevuld. Controleer ook of je de juiste keuze hebt gemaakt in het pulldown menu. Probeer het daarna nog eens.

 

Vier tips voor als inloggen niet direct lukt

  1. Leeg jouw browser cache en verwijder cookies. Dit kun je doen via de instellingen van jouw browser.
  2. Start je toestel opnieuw op.
  3. Vergeet het ‘KPN’ netwerk in de wifi instellingen. Maak daarna opnieuw verbinding.
  4. Maak je gebruik van de Hotspots app? Sluit de app en start deze opnieuw op.

 

Heb je hulp nodig?

Kijk voor meer informatie op kpn.com/hotspots, stel jouw vraag bij de receptie of neem contact op met onze Servicedesk. De Servicedesk is 24 uur per dag bereikbaar en meertalig.

  • Frankrijk 0800-907823
  • Duitsland 0800-1873004
  • Nederland 0800-0414
  • België 0800-70424
  • Internationaal +31884687768

 

Helaas kan ik je via deze weg niet verder helpen met jouw vraag over de KPN Hotspots. Je zult hiervoor toch echt contact moeten opnemen met onze Servicedesk of via de receptie van jouw vakantiepark.

 

*Admin: bericht aangepast voor de volledigheid

Niet onaardig bedoeld hoor, Denise. Maar misschien had je even moeten lezen wat er staat. Het tegoed is natuurlijk allang verlopen. Ik heb er alles aan gedaan om dit met de klantenservice te regelen, maar dat is niet gelukt. Mijn inziens was dit volledig te wijten aan KPN. Mijn vraag is, hoe ik mijn geld terugkrijg. Het gaat mij al helemaal niet meer om die € 25,00. Die gaat naar 555. Het gaat om het collectief falen van de klantenservice van KPN. Ik heb alle contactmogelijkheden gehad. Alleen de ouderwetse brief nog niet. Waar ik het overigens nog wel van zie komen.

Hallo @Henk Veldkamp als klant van KPN kun je de hotspots zelfs gratis gebruiken, mits je de juiste toegangsgegevens hebt.

Bij ieder thuis-abo en bij ieder mobiel abo kun je de hotspots gratis gebruiken.

Zelf heb ik 1 thuis-abo en 2 mobiele abo’s en heb dus 3 ingangen naar de gratis hotspots van KPN.

Ook bij Albert Heijn, bijvoorbeeld, zonder inlogcodes.

 

Ik ben geen klant, vandaar dat ik tegoed gekocht heb.

Ik ben geen klant, vandaar dat ik tegoed gekocht heb.

Dat kon ik uit het verhaal niet op maken, vandaar mijn reactie.

 

Reputatie 7
Badge +28

 

Helaas kan ik je via deze weg niet verder helpen met jouw vraag over de KPN Hotspots. 

@Denise_ 

Ik heb regelmatig veel betere reacties van jou gelezen. Met deze reactie help je @Henk Veldkamp niet. Het eerste gedeelte slaat nu helemaal nergens meer op en het nummer van de Hotspot-servicedesk had Henk ook zelf gevonden op de website. 

 

Niet onaardig bedoeld hoor, Denise. Maar misschien had je even moeten lezen wat er staat. Het tegoed is natuurlijk allang verlopen. Ik heb er alles aan gedaan om dit met de klantenservice te regelen, maar dat is niet gelukt. Mijn inziens was dit volledig te wijten aan KPN. Mijn vraag is, hoe ik mijn geld terugkrijg. Het gaat mij al helemaal niet meer om die € 25,00. Die gaat naar 555. Het gaat om het collectief falen van de klantenservice van KPN. Ik heb alle contactmogelijkheden gehad. Alleen de ouderwetse brief nog niet. Waar ik het overigens nog wel van zie komen.

@Henk Veldkamp 

Ik had mij gisteren zo'n 20 minuten lang verdiept in de wereld van KPN Hotspots bij bv vakantieparken. 

Uiteindelijk niet gereageerd omdat het probleem gewoon niet oplosbaar lijkt. In jouw situatie had ik waarschijnlijk mijn geld dezelfde dag nog teruggeeist bij de receptie van het vakantiepark. Tenslotte heb je het product daar gekocht.  

Nu is de kaart verlopen en ga je echt daar geen vergoeding meer voor krijgen . Bij de Eemhof niet en bij KPN ook niet.  

As je toch ermee door wilt gaan, dan kom je hier op het forum ook niet verder. Je kunt dan een klacht indienen bij de Eemhof of bij KPN. Waarschijnlijk zonder succes. 

 

Kies je voor een klacht bij KPN? 

Een klacht kun je via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 

 Bedankt voor je reactie. Ik heb het tegoed bij KPN gekocht. Niet bij De Eemhof. We zullen het zien.

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor de extra toelichting, @Henk Veldkamp. Ik begrijp dat ik te summier was in mijn antwoord. Ik heb het originele bericht uitgebreid. Het komt er op neer: wij kunnen je met jouw vraag niet via het forum helpen. Wij kunnen er niet voor zorgen dat jij je geld terug krijgt. Dit gaat of via de receptie van jouw vakantiepark of via onze Hotspot Servicedesk: 0800 0414. Ik had je graag geholpen als ik dat kon, maar helaas.

Reputatie 7
Badge +28

 

 

 

 

 

 

Kies je voor een klacht bij KPN? 

Een klacht kun je via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 

 Bedankt voor je reactie. Ik heb het tegoed bij KPN gekocht. Niet bij De Eemhof. We zullen het zien.

 @Henk Veldkamp 

Een klacht is dus de laatste mogelijkheid. Heb je al een klacht ingediend via de website? 

Reputatie 7
Badge +28

@Henk Veldkamp 

Heb je al een reactie op de door jou ingediende klacht?