Beantwoord

Hoe stuur je oude apparatuur terug?

  • 13 October 2023
  • 3 reacties
  • 6948 keer bekeken

ik heb een email gehad dat mijn oude apparatuur kunt terug terug sturen. ik zou een brief krijgen hier over waar ook een retour sticker bij zit alleen heb nog niks gezien.

heb wel mijn nieuwe apparaten ontvangen en gekoppeld. Heb mijn oude apparaten in de doos netjes gelegd. alleen wanneer krijg ik mijn retour sticker om het terug te sturen? iemand enige info over dit?

Zo stuur je je oude apparatuur terug
Je krijgt een brief waarin staat hoe je de oude apparatuur kunt terugsturen. Tip! Bewaar de verzenddoos van de nieuwe apparatuur, zodat je de oude hierin kunt verpakken.

icon

Beste antwoord door RBxx 13 October 2023, 14:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo ​​​​@Waasdorp4 , je hoeft niet te wachten op een retourdoos/sticker als dat te lang duurt. Je kan ook een willekeurige eigen doos gebruiken. Stop er een briefje in met jouw naam/adres/klantnummer, dan weet KPN dat het bij jou vandaan komt.

Hoe terugsturen

Na afloop van je abonnement of annulering van je bestelling moet
je de ontvangen apparatuur terugsturen naar KPN.

Stuur de apparatuur binnen 14 dagen terug.
Gebruik hiervoor de originele- of een eigen doos.

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Verzenden naar een antwoordnummer is altijd gratis.

De doos geef je af bij een PostNL locatie of in een KPN winkel bij jou in de buurt, dan wel graag zonder doos.
De KPN winkelmedewerkers kunnen en mogen geen dozen versturen.
In de winkel kunnen we gelijk registreren dat je onze spullen hebt teruggebracht.  

Bron: Terugsturen | KPN.com

Ik heb ook een auperwifi teruggestuurd maar bij mij stond postbus 2, 2260 AA Leidschendam. Heb kpn gebeld , blijkt het naar Alphen a d. Rijn  te moeten terwijl ik dat andere adres had. Mijn pakket en geld is nu spoorloos ant postbus 2 is niet te bereiken.

Ik heb ook een auperwifi teruggestuurd maar bij mij stond postbus 2, 2260 AA Leidschendam. Heb kpn gebeld , blijkt het naar Alphen a d. Rijn  te moeten terwijl ik dat andere adres had. Mijn pakket en geld is nu spoorloos ant postbus 2 is niet te bereiken.

Verzendbewijs goed bewaren, standaard adres is Alphen, maar Leidschendam kom ik ook vaak tegen tegen tijdens het volgen van een verzending, dus niet druk om maken @Grafiti 

Reageer