Beantwoord

Hoe verander ik geboortedatum van contractant KPN mobiel

  • 8 December 2022
  • 1 reactie
  • 60 keer bekeken

Jaren geleden heeft mijn vader mijn KPN abonnement geregeld. Ik kan nu via Belsimpel geen verlenging aanvragen omdat blijkbaar mijn geboortedatum bij KPN niet klopt. KPN is totaal onbereikbaar, jaren geleden kon je een vraag nog mailen of via 1200 iemand aan de telefoon krijgen. Dit lukt helaas niet meer dus mijn vraag is: hoe krijg ik mijn gegevens bij KPN gewijzigd? Op deze manier kan ik ook nooit naar een andere provider met nummerbehoud, want de meerwaarde die KPN vroeger had bestaat niet meer.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 13 December 2022, 09:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @nietbereikbaar, welkom op het KPN Forum!

Staat het abonnement wel op jouw naam en klopt alleen de geboortedatum niet? Dan kan je het beste even langs een KPN winkel bij jou in de buurt. Vergeet niet je legitimatiebewijs mee te nemen. Mijn collega kan ter plekke jouw geboortedatum controleren en aanpassen. Eventueel kan mijn collega je ook gelijk helpen bij het verlengen van jouw abonnement.

Staat het abonnement nog op naam van jouw vader? Dan moet je een contractovername aanvragen. Dit kan online.