Beantwoord

Hoelang ben ik al klant bij KPN? Kan ik een cadeau krijgen?

  • 12 January 2023
  • 11 reacties
  • 203 keer bekeken

Ik zou wel eens beloond willen worden voor het feit dat ik al heel lang klant ben bij KPN.

En dan bedoel ik niet gratis plus pakket of korting op een entertaiment abonnement maar een flinke korting op het gehele abonnement.

Als je nieuwe klant wordt kan er van alles.

icon

Beste antwoord door Frenk van KPN 17 January 2023, 18:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat kunt u vergeten. Als u beloont wilt worden door KPN, dan moet u er gaan werken. Dan ontvangt u elke maand een beloning. 

Reputatie 7
Badge +7

Al jaren word ik beloond door KPN met een uitstekende verbinding en een uptime van maanden!

Ik zou wel eens beloond willen worden voor het feit dat ik al heel lang klant ben bij KPN.

En dan bedoel ik niet gratis plus pakket of korting op een entertaiment abonnement maar een flinke korting op het gehele abonnement.

Als je nieuwe klant wordt kan er van alles.

Ik denk dat je dan beter eens bij de authoriteiten kan gaan klagen, die er op zouden moeten toezien dat in Nederland produkten op hun kwaliteit en niet via Kermis methoden (en nog een extra zuurstok) verkocht worden.

KPN is gewoon een speler op de TV-Telefoon-Internet markt en doet aan alle acties mee. Ik zit te wachten totdat een provider alles de eerste dag voor 1 Euro gaan aanbieden en de rest voor de volle bak en dat dan aanbieders die 1Euro als de prijs gaan hanteren. 

Ik heb gezien dat bijvoorbeeld de Consumentenbond hier niet aan mee doet en de eerste prijs met de zuurstok niet meer vermeld. 

Reputatie 5
Badge +8

Hi @Leo1952 en welkom op het forum!

De desbetreffende korting is een welkomstkorting om nieuwe klanten welkom te heten. Het zit 'm ook in de naam. Voor onze bestaande klanten (trouw, ontrouw, jong en oud, klein, groot) hebben we regelmatig acties, kortingen, gratis kaarten (musea, wedstrijden), etc. Mocht je deze nooit tegen zijn gekomen dan raad ik je aan om je aan te melden voor onze nieuwsbrief en acties via de privacy instellingen in je MijnKPN-omgeving.

Zit er hard over te denken om over te stappen naar Online.nl zit ook op het KPN net.

Is ook nog incl. ESPN compleet.

Reputatie 7
Badge +24

Zit er hard over te denken om over te stappen naar Online.nl zit ook op het KPN net.

Ja... maar tv is van Canal Digitaal. 

Maakt mij niet uit voor die paar zenders die we kijken.

Zit er hard over te denken om over te stappen naar Online.nl zit ook op het KPN net.

Is ook nog incl. ESPN compleet.

Wat houdt je tegen? 

Reputatie 7
Badge +28

Maakt mij niet uit voor die paar zenders die we kijken.

Welke zenders kijk jij/moeten in het abonnement zitten? 

Npo 1 2 3 rtl4 7

Reputatie 7
Badge +28

Npo 1 2 3 rtl4 7

Dan kun je ook een abonnement nemen op NL-ziet via internet. Dan ben je goedkoper uit dan bij KPN. 

https://www.nlziet.nl/nl/

Zeg dan gewoon het aanvullend TV-abonnement op bij KPN en kijk via internet naar deze vijf zenders.  

Â