Hoewel er al jaren over geklaagd wordt, is het nog steeds zo dat men zonder service sms je (u bent in turkije, koop een bundel als u hoge kosten wilt voorkomen), tegelijkertijd 2 sms’jes krijgt met 80 en 100% van buitenbundel gebruikt, kosten 60,50. Hier zijn echt wel oplossingen voor mogelijk, maar KPN boeit het blijkbaar niet. Antwoorden op klachten zijn lekker standaard en geven alleen algemene uitleg over de werkwijze. Het zou fijn en verfrissend zijn als jullie de service wat verbeteren en dit aanhoudende probleem eens oplossen. En een standaard antwoord “dat is zo ingewikkeld, bla bla bla”, mag achterwege blijven. Met de inkomsten die jullie genereren mag ik hopen dat er ook zat slimme mensen werken die in staat zijn oplossingen te bedenken voor relatief eenvoudige problematiek. Maarja, zal wel een hele lage prioriteit hebben, aangezien het niet tot extra inkomsten leidt maar wel tot een klein beetje extra kosten. Voor mij na afloop van de contractperiode NOOIT meer KPN. Hoop dat jullie de glasvezelstrijd verliezen en dat de rest van de business daarna ook over de kop gaat.
Beste antwoord door RBxx
Bekijk origineel