Beantwoord

Husselkorting niet op factuur verwerkt.

  • 16 November 2021
  • 6 reacties
  • 59 keer bekeken

Hallo KPN,

Op mijn mobiele factuur is mijn Husselkorting meegerekend. Zou ik dit alsnog krijgen en het resterende bedrag met terugwerkende kracht terug krijgen?

 

Met vriendelijke groet,

Lynn van Gurp.

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 November 2021, 20:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Lynn van Gurp ,

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Hallo @Lynn van Gurp ,

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Hoi Noordzee,

 

Ja de KPN- Husselkorting is allang geactiveerd. Staat ook op alle papieren alleen wordt niet verwerkt in het maandelijkse bedrag wat afgeschreven wordt. Het staat wel op de factuur, wordt alleen niet meegerekend in de eindsom.

 

Met vriendelijke groet,

 

Lynn van Gurp. 

Reputatie 7
Badge +28

Ok, de administratieve verwerking duurt vaak wel een dag of veertien.

Is het langer geleden geactiveerd? Vul dan jouw volledige forumprofiel, dan kan een moderator er naar kijken. 

Ok, de administratieve verwerking duurt vaak wel een dag of veertien.

Is het langer geleden geactiveerd? Vul dan jouw volledige forumprofiel, dan kan een moderator er naar kijken. 

Ja, is al een hele tijd geleden geactiveerd. 

Ik zal mijn forumprofiel invullen.  Dankjewel.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Lynn van Gurp. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat je al goed op weg bent geholpen door @Noordzee, waarvoor dank! Ik zie ook dat je jouw gegevens nog niet hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Is het probleem inmiddels al verholpen of kan ik nog iets voor jou betekenen?

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels al is verholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!