Beantwoord

Ik ben het oneens met mijn contract, ik vind het te duur

  • 9 January 2023
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

contract probleem KPN te duur

icon

Beste antwoord door Noordzee 9 January 2023, 16:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Monne merteke ,


Zit je binnen de eerste veertien dagen van de aankoop? 

De bedenktijd stopt veertien dagen nadat het product is geleverd of het contract voor een dienst is gesloten. Volgens de wet mag je tot die tijd zonder reden van de koop af. Je hebt ook bedenktijd als een digitaal product gratis lijkt, maar u wel jouw persoonsgegevens moet delen om het af te nemen.

Zijn de veertien dagen voorbij? Dan kun je opzeggen na afloop van jouw contract waarbij een opzegtermijn geldt van één maand. 

Om op te zeggen heeft KPN je naam, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer nodig. Houd dit bij de hand als je wilt opzeggen.

Bel KPN daarvoor gratis via 0800-0402

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. 
Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. 
Zondag en feestdagen gesloten.

  • Direct geregeld.
  • Bel met het nummer dat bij KPN bekend is, dan kunnen ze je nog sneller helpen.

  • Â