Beantwoord

Ik ben overgestapt met mijn mobiel, ontvang nu toch weer een factuur

  • 27 November 2022
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Beste mensen,

Het is zo wat onmogelijk om contact te krijgen met KPN, wat een ellende. Daarom op deze manier. Ik heb een zogenaamde openstaande factuur van rond de 15,-. Euro.

Facturen betaal je altijd vóóraf heb ik begrepen. Ik ben overgestapt naar Simyo, de “dochter” van KPN, op 7 november 22. Na afloop van het twee-jaarlijks contract. Met andere woorden: ik heb de gehele maand november  betaald en moet toch nog “extra” betalen; dat gaan we dus niet doen!

Aangezien ik ze niet kan bereiken hoop ik dat er iemend, met kennis van zaken “meeleest” en dit kan doorgeleiden naar KPN-mobiel. Over service gesproken...KPN mobiel: schaam jullie.

Drachten, 27 nov 22

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 2 December 2022, 19:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @WFM de Lepper, welkom bij ons op het forum. Jammer dat je ons hebt verlaten! 

Het klopt inderdaad dat je op de facturen de abonnementskosten vooruit betaalt. Als de opzegging tijdens een al gefactureerde maand plaatsvindt zal er op de volgende factuur een verrekening plaatsvinden. De teveel betaalde kosten zullen op die manier worden terugbetaald.