Vraag

Ik ben vorige maand overgestapt naar een andere provider, nog geen slotfactuur gekregen

  • 19 July 2023
  • 5 reacties
  • 40 keer bekeken

per 21 juni ben ik overgestapt van KPN naar T Mobile maar heb nog wel de hele maand juli moeten betalen dit zou later verrekend worden. Normaal gezien kreeg ik mijn factuur rond de 17e maar ik heb tot op heden nog niets gezien van de eind factuur of terugstorting van het teveel betaalde abo geld.

Wanneer kan ik de eindfactuur en de terugbetaling verwachten  , heb hierover ook reeds gebeld en er zou mij een mail gestuurd worden maar die is ook nooit aangekomen? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @edebee68 
Het forum kan hier niets voor je betekenen.

Het beste kun je hierover even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

@huistijger, dat heb ik dus al gedaan en daar kreeg ik een heel vaag verhaal en zou een mail krijgen over de terugbetaling. Dat is dus nu ook reeds weer bijna 1 week geleden.

Het kan tot 2 factuur periodes duren voordat de eindafrekening rond is @edebee68 

Het kan tot 2 factuur periodes duren voordat de eindafrekening rond is @edebee68 

Dat is wel een lange periode , het incasseren gaat een stuk sneller. De informatie die KPN hierover geeft is wel erg summier en de klantenservice die geeft weinig tot geen info , heb. meer het gevoel dat ze je afschepen met een verhaal. Al met al geen goede reclame voor KPN en weet nu ook wat ik kan verwachten als straks het 2e nummer ook overgaat op een andere provider.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @edebee68 en welkom hier op ons forum :)

 

Het kan tot 2 factuur periodes duren voordat de eindafrekening rond is @edebee68 

Dit klopt wat @JanD hier zegt. Mocht je over pakweg een maand nog steeds niks hebben ontvangen, laat me dit dan even weten al ga ik er niet van uit dat dit nodig zal zijn!