Beantwoord

Ik ga verhuizen naar een adres waar al KPN Internet en TV is. Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

  • 20 February 2022
  • 4 reacties
  • 203 keer bekeken

Hallo,

Ik ga weer thuis wonen en ik heb een kpn abonnement tv en internet.  Deze kan ik niet meer gebruiken omdat mijn ouders zelf al kpn tv en internet hebben. Hoe kan ik mijn abonnement nu opzeggen? Mijn mobiele abonnement wil ik natuurlijk wel graag houden. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 February 2022, 16:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @AlyC ,

Je kunt het beste het thuis-abonnement (internet en tv) telefonisch opzeggen via 0800-0402.

Dat kan op doordeweekse dagen tussen 8.00 en 20.00, zaterdag tot 17.00.

Meer informatie over de voorwaarden vind je hier: 

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

 

Je kunt dan meteen jouw adreswijziging doorgeven voor het mobiel abonnement. 

Reputatie 7
Badge +22

Beste @AlyC,

Dan kun je het best morgen even bellen met de klantenservice: 0800 - 0402, vandaag lukt niet want de klantenservice is gesloten. Vanaf morgen 8:00 uur bun je bellen, het mobielabonnement kun je dan op het adres van jou ouders laten zetten. Ik hoop dat je zo genoeg weet, anders laat het ons maar weten als je nog vragen hebt. 

Je mobiele abonnement kun je gewoon omzetten (verhuizen) naar het adres van je ouders.

Reputatie 7
Badge +22

Beste @AlyC,

Je hebt nu 3 antwoorden gekregen, 😉 kom je er zo uit? Anders kun je hier altijd nog met vragen komen. 👍🏼 Hopelijk is het gelukt! 😉