Beantwoord

Ik heb een klacht over een wel betaalde maar nooit geleverde Galaxy Tab

  • 8 November 2022
  • 12 reacties
  • 89 keer bekeken

Beste, Ik heb 3 maanden geleden bij jullie een Samsung tag besteld, deze is niet gearriveerd en heb hier niks van gehoord. Na 2 weken heb ik gebeld en toen kreeg ik een zeer onprofessionele weknemer aan de telefoon die niet erkende dat de fout bij KPN ligt maar dat ik het fout heb gedaan maar ik heb gewoon op bestellen gedrukt en betaald en een bevestigings mail ontvangen dat hij verstuurd ging worden. In dit gesprek is mij na enige tijd beloofd dat ik een mail zou krijgen over de situatie en dat ik snel mijn geld terug zou krijgen. Deze mail is nooit gestuurd dus ik heb gister opnieuw naar de klantenservice gebeld voor hulp. Hier is mij verteld dat ik naar de KPN winkel moest gaan en dat er hier een tag voor mij klaar zou liggen of dat ik het geld direct zou ontvangen. Ik ben dus helemaal naar de winkel toe gegaan wat natuurlijk al heel gek is om van een klant te vragen die betaald voor een dienst van jullie. In de winkel werd ik vrij gemakkelijk doorverwezen om online een klacht in te dienen.... waarna ik nu niet de klant omgeving in kom omdat ik geen kpn internet heb. Ik hoop dat u mij op deze manier kan helpen met met ofwel mijn geld terug of gewoon mijn bestelde product een compensatie lijkt mij passend Met vriendelijke groet, Merlijn 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 13 November 2022, 15:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @merlijn1

Wat gek dat jij je bestelling nooit ontvangen hebt. Ik ga mijn best doen om dit voor je op te lossen. Wil je de volgende vragen beantwoorden, alsjeblieft?

  • Hoe heb je de bestelling bij ons geplaatst? Online of telefonisch?
  • Wanneer is de bestelling precies geplaatst?
  • Wat heb je precies besteld: een losse tablet (welk type) met of zonder een abonnement?
  • Welk bedrag heb je betaald voor de bestelling?
  • Wil jij jouw klantgegevens noteren in jouw forum profiel?
    Jouw volledige naam en geboortedatum
    Bestelnummer en/of klantnummer
    Postcode en huisnummer
    Volledige rekeningnummer waarvan jij betaling hebt overgemaakt

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik aan zet ben!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

ik heb hem via de site besteld

ik heb de bestelling geplaatst op 30-08-2022

ik heb een losse samsung air tag besteld

klantnummer heb ik niet

bestelnummer is: 22083082741292

ik heb mijn gegevens toegevoegd, hoor graag snel een oplossing

 

Reputatie 7
Badge +16

Ik mis vereiste informatie om navraag te kunnen doen, @merlijn1:
 

Volledige rekeningnummer waarvan jij betaling hebt overgemaakt

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik aan zet ben!


Wil je het rekeningnummer nog toevoegen aan jouw forum profiel? Alvast bedankt!

Ik heb het ingevuld

Reputatie 7
Badge +16

Hartelijk dank, @merlijn1. Ik heb bij deze navraag bij een achterliggende afdeling navraag gedaan over de terugbetaling. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het je weten!

Reputatie 7
Badge +16

Ik was een aantal dagen vrij en heb in de tussentijd een terugkoppeling gekregen: het betaalde bedrag wordt terug betaald. Ik denk dat dit intussen ook al bijgeschreven is op jouw rekening.

Dit is nogsteeds niet gebeurd, ik heb allen nagekeken. Ik wacht hier nu al meer dan 2 maanden op

Reputatie 7
Badge +16

Dan zal het na het weekend worden, @merlijn1. De opdracht om het bedrag terug te betalen is op 30 november door mijn collega in orde gemaakt: doorgaans wordt een terugbetaling binnen 3 werkdagen verwerkt.

Vrij gek dat dit maanden moet duren en dat ik op zo veel verschillende manieren alles moet proberen. Een compensatie lijkt me passend voor zulke gevallen

Reputatie 7
Badge +16

Normaal gesproken hoeft dit ook geen maanden te duren en wordt een terugbetaling automatisch geregeld. Helaas zijn er ook uitzonderingen op de regel en daar ben jij nu één van.

De terugbetaling wordt nu alsnog geregeld en dat is het maximale wat ik voor jou in deze situatie kan betekenen. Als de terugbetaling voor het einde van de komende week nog niet bijgeschreven is, lees ik het graag.