Beste, Ik heb 3 maanden geleden bij jullie een Samsung tag besteld, deze is niet gearriveerd en heb hier niks van gehoord. Na 2 weken heb ik gebeld en toen kreeg ik een zeer onprofessionele weknemer aan de telefoon die niet erkende dat de fout bij KPN ligt maar dat ik het fout heb gedaan maar ik heb gewoon op bestellen gedrukt en betaald en een bevestigings mail ontvangen dat hij verstuurd ging worden. In dit gesprek is mij na enige tijd beloofd dat ik een mail zou krijgen over de situatie en dat ik snel mijn geld terug zou krijgen. Deze mail is nooit gestuurd dus ik heb gister opnieuw naar de klantenservice gebeld voor hulp. Hier is mij verteld dat ik naar de KPN winkel moest gaan en dat er hier een tag voor mij klaar zou liggen of dat ik het geld direct zou ontvangen. Ik ben dus helemaal naar de winkel toe gegaan wat natuurlijk al heel gek is om van een klant te vragen die betaald voor een dienst van jullie. In de winkel werd ik vrij gemakkelijk doorverwezen om online een klacht in te dienen.... waarna ik nu niet de klant omgeving in kom omdat ik geen kpn internet heb. Ik hoop dat u mij op deze manier kan helpen met met ofwel mijn geld terug of gewoon mijn bestelde product een compensatie lijkt mij passend Met vriendelijke groet, Merlijn
Beste antwoord door Shyrin van KPN
Bekijk origineel