Beantwoord

Ik heb jaren teveel betaald voor mijn abonnement

  • 12 December 2022
  • 4 reacties
  • 243 keer bekeken

Vraagje 

 

ik ben al lang een klant bij kpn en betaalde dus voor 100 mbit 74 euro.

vandaag ben ik voor mijn moeder dus gaan kijken en zie ik dat 100 mbit eigenlijk maar 49 euro kost zij heeft dus jaren 25 euro teveel betaald. Hoe kan ik dit nog terugbetaald krijgen aangezien ik gewoon veelste veel heb betaald en ik behaalde niet eens de 100mbit

icon

Beste antwoord door Frenk van KPN 15 December 2022, 20:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Had je alleen internet? Of ook televisie? Telefoon?

Heb je nu je abonnement aangepast naar Hussel ( met 100 Mbps)?

Op koper ( DSL) is het tot 100. Dus dan tussen de 51 en 100 Mbps. Daar valt derhalve, helaas, niks op te claimen als het tussen 51 en 100 valt. 

Reputatie 7

Mooie denkwijze als je dan verwacht ook nog eens geld terug te krijgen,... 

Waar is de onderbouwing? Zijn de pakketten één op één vergeleken? Er mist nogal wat context 😅

Reputatie 7
Badge +24

49 euro is voor alleen internet. Daar zit niks bij. Geen tv en geen telefoon. Die 74 euro zal inclusief tv en telefoon zijn.

Reputatie 5
Badge +8

Hi @JoostVanAlmere! Ik zie dat je al aardig wat vragen en antwoorden hebt gekregen. 😄

Terugbetalen is geen optie, mede doordat je het abonnement afneemt waar je destijds voor gekozen hebt. Je kan al wel in MijnKPN kijken welke opties je hebt en of je goedkoper uit kan zijn. Kom je er niet helemaal uit of wil je de opties graag samen bij langs dan kan je ons altijd bellen op 0800-0402.