Beantwoord

Ik kan bel onbeperkt niet uitzetten omdat er nog een bestelling zou lopen. Dit is niet zo

  • 13 October 2022
  • 9 reacties
  • 66 keer bekeken

Hoi, ik wil via MijnKPN belonbeperkt uitzetten, maar dat kan niet omdat: ‘Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.’ 
Ik heb echter geen idee wat die lopende bestelling is.

hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 21 October 2022, 14:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @BetsW , een lopende bestelling kan zijn de overgang naar glasvezel, dit tijdelijk annuleren,je wijziging doen en dan glasvezel  weer activeren.

Dag Jan, inderdaad ben ik net over naar glasvezel, maar wat moet ik dan annuleren? In MijnKPN zie ik geen bestelling die ik zou kunnen annuleren, ik zie enkel die melding en kan verder niets aanpassen

 

Voor de volledigheid sluit ik een paar screenshots uit MijnKPN bij met de betreffende melding:


Ik kan zelf niets doen in MijnKPN wat deze melding oplost. En zolang die melding er is kan ik mijn abonnement niet aanpassen.

wie kan dat voor mij oplossen?

Reputatie 7
Badge +12

Dan denk ik dat de overstap naar glasvezel nog niet helemaal rond is, even je forumprofiel invullen en dan kan een moderator met u mee kijken en het oplossen.

Ik heb mijn profiel ingevuld

Reputatie 7

Hoi @BetsW, welkom, en dank voor het invullen van je profiel. Daarmee heb ik gelijk gekeken en ik zie dat je overgang naar glasvezel nog niet is afgerond. Dit zit andere wijzigingen aan je abonnement in de weg, 

Volgens de notities hier is er gisteren een monteur geweest, en waren er toen problemen met het activeren van de telefonie. Hiervoor heeft de monteur contact gehad en dit is doorgezet om verder naar te kijken. Zolang die telefonie nog niet geactiveerd is, gaat ook de glasvezelovergang niet afronden. 

Ik kan je voor nu dan ook alleen vragen dit even af te wachten. Zodra dit probleem verholpen is zal ook de openstaande wijziging sluiten en kun je het Onbeperkt Bellen verwijderen.

Hoi @Erik_ , de monteur is maandag geweest, na de omzetting naar glasvezel heb ik wel internet maar geen vast bellen. Mensen die mij proberen te bellen krijgen een in gesprek toon. De monteur zei dat dit een administratieve fout van kpn was. Het zou uiterlijk dinsdagochtend zijn opgelost. Inmiddels is het woensdagavond en nog altijd kan ik niet bellen. En inderdaad ook niet mijn abonnement aanpassen. Wie bij kpn pakt dit issue nu ver op?

Reputatie 7

Hoi @BetsW, welkom, en dank voor het invullen van je profiel. Daarmee heb ik gelijk gekeken en ik zie dat je overgang naar glasvezel nog niet is afgerond. Dit zit andere wijzigingen aan je abonnement in de weg. 

Hoi @Erik_ , de monteur is maandag geweest, na de omzetting naar glasvezel heb ik wel internet maar geen vast bellen. De monteur zei dat dit een administratieve fout van kpn was. Het zou uiterlijk dinsdagochtend zijn opgelost. Inmiddels is het woensdagavond en nog altijd kan ik niet bellen. En inderdaad ook niet mijn abonnement aanpassen. 

 

Klopt, er moest door de back office wat gedaan worden, @BetsW. Dat is inmiddels gedaan. Ik zie dat per vandaag je omzetting helemaal afgerond is. Betekent dat je nu ook, via de  MijnKPN, je abonnement weer kunt aanpassen.

Hi @Erik_ , inderdaad is er iets omgezet in de systemen van kpn waardoor ik weer kon bellen. En daarna heb ik ook mijn abonnement kunnen aanpassen.