Beantwoord

Ik kan facturen niet betalen via IDEAL, is er een storing? Waarom krijg ik herinneringskosten?

  • 5 January 2023
  • 5 reacties
  • 124 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Goedemiddag,

Ligt het nou aan mijn maar al weken/ dagen kan er niet meer betaald worden met IDEAL.

Geprobeerd via laptop, iPad en of een IPhone maar blijft een storing aangeven?

 

Tevens het vreemde is dat ik ondertussen de laatste 5 maanden standaard “herinneringskosten” betaal, terwijl de facturen gemiddeld 1 dag jong waren? En waaruit worden deze kosten gebaseerd, nu ik geen herinnering heb gezien..

 

Ondertussen 5x4x20 euro betaald, maar geen één sorry voor het claimen van onterechte kosten. (400 euro) 😡

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 11 January 2023, 10:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Nu weer een probleem met Ideal, kan niet betalen (storing)

Zo je ook verdienen met herinneringskosten..🤒

 

Admin: samengevoegd met eigen topic [origineel topic]

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @webloq, rot om te horen dat het betalen via iDeal meerdere malen niet lukte.

Het is druk op het moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn aangekomen. We kunnen je via het forum helaas niet helpen met betalingen en herinneringen. We kunnen via deze weg niet de juiste verificatie doen. Als je vragen over betalingen of herinneringen hebt, raad ik je aan om even te bellen met onze klantenservice: 0800-0402. Onze collega's daar kijken dan meteen even met je mee, en helpen je verder. Via die weg heb je direct contact, dat is bij zulke vragen ook handiger dan het forum, waar er zo een paar dagen tussen kan zitten voordat je een reactie hebt.

Reputatie 5
Badge +4

Goedemiddag,

Ligt het nou aan mijn maar al weken/ dagen kan er niet meer betaald worden met IDEAL.

Geprobeerd via laptop, iPad en of een IPhone maar blijft een storing aangeven?

 

Tevens het vreemde is dat ik ondertussen de laatste 5 maanden standaard “herinneringskosten” betaal, terwijl de facturen gemiddeld 1 dag jong waren? En waaruit worden deze kosten gebaseerd, nu ik geen herinnering heb gezien..

 

Ondertussen 5x4x20 euro betaald, maar geen één sorry voor het claimen van onterechte kosten. (400 euro) 😡

 

@Alexandra dit is geen antwoordt op mijn vraag, de vraag is dat ideal telkens offline is, maar wel herinneringskosten sturen.

Ja als ideal (kpn storing) het wel deed had ik wel betaald. Dus zoals ik aangeeft deze rekeningen worden nu niet betaald omdat ik het niet eens ben met die herinneringskosten

 

Reputatie 7
Badge +19

Hi @webloq. Ik heb het antwoord hierboven gemarkeerd omdat je niet meer gereageerd had. Ik begrijp wel dat je het niet eens bent met die herinneringskosten. Zoals ik eerder aangaf kunnen we je via het forum helaas niet helpen met vragen of problemen rondom betalingen. Je kunt daarvoor bellen met het gratis nummer van onze klantenservice, 0800-0402.

Reputatie 7

Ja als ideal (kpn storing) het wel deed had ik wel betaald.

Welke kpn storing?

Ik heb nog niet vernomen dat er bij kpen een storing zou zijn geweest waardoor betalingen via iDEAL niet mogelijk zouden zijn.

Wat voor een melding krijg jij dan bij het uitvoeren van een betaling via iDEAL?