Beantwoord

Ik kon geen gebruik maken van de hotspot in Center Parcs, zou geld terugkrijgen

  • 5 October 2022
  • 1 reactie
  • 67 keer bekeken

Beste

 

Een 2-tal weken geleden was ik op vakantie in Center Parcs, hier heb ik omwille van slecht internet contact gehad met de helpdesk van KPN. 

Omdat ik geen gebruik heb kunnen maken van het premium internet is er aan de telefoon gezegd dat dit bedrag terug zal betaald worden.

 

Tot op heden heb ik nog geen terugbetaling gehad.

 

Kan iemand me hierbij helpen?

 

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten

Maarten

icon

Beste antwoord door Anonymous 5 October 2022, 12:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hallo @Maarten659 als klant van KPN kun je zelfs gratis gebruik maken van de KPN Hotspots

Als je op het park dan geen wifi hebt moet je dat melden bij het park, zij zijn er verantwoordelijk voor, omdat zij het aanbieden en zij hadden je dan ook een refund moeten geven.

Heb je die creditering die KPN toegezegd heeft zwart-op-wit d.m.v. een mail, sms, of brief? Zo niet, dan wordt het lastig om het via KPN terug te krijgen en kun je het alsnog bij het park proberen.

Succes.

P.S. zie hieronder ook een link over de hotspots.

https://www.kpn.com/internet/wifi-hotspots/premium.htm