Beantwoord

Ik krijg aanbiedingen van andere providers, wat kan KPN mij bieden?

  • 26 July 2023
  • 5 reacties
  • 78 keer bekeken

Ik word links en rechts om de oren geslagen met aanbiedingen van ziggo welke mooie welkomst geschenken aanbieden. Ook zie ik dat KPN klanten langer 35 euro korting krijgen en ik pis naast de pot? Wat kunnen we hieraan doen? Zit er serieus over na te denken om over te stappen. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 July 2023, 17:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Maar waarom stapt u dan niet over?

Fantastisch antwoord Joep, dankjewel! Heb ik verder niks aan, dankjewel en een fijne dag gewenst. 

Reputatie 7
Badge +21

Via het forum kom je niet verder. KPN moderators doen geen prijsonderhandelingen.

Bel met KPN 0800-0402, wellicht wil “klantbehoud” een poging doen met een leuk aanbod als je zegt dat je overweegt om bij KPN te vertrekken.

Badge +19

Daar sta ik om bekend 😅.  Nee grapje.  Sowieso wordt er op het forum niks gedaan met prijzen.  Dat kan alleen bij de telefonische klantenservice 0800-0402.  Verwacht er niet te veel van. Kpn is geen prijsvechter en zal dat ook niet worden.  In de praktijk blijkt dat er maar weinig overstappers zijn. Dus doen ze weinig tot niets met kortingen want de mensen blijven toch wel. Als de prijs echt heel belangrijk is dan is overstappen echt de beste optie. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Michael040st ,

Er is nu op dit moment wel een mogelijkheid om te besparen op je maandelijkse kosten. Je kunt via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract) en dan meteen vragen om een overstap naar KPN TV+. In de meeste situaties ga je dan besparen op je kosten. Check dat even via dit schema: 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic:

Met een beetje geluk ontvang je ook een tijdelijke korting. Maar dat is geen zekerheidje.