Beantwoord

Ik wil een mail ontvangen als de factuur er is, hoe doe ik dat?

  • 2 September 2022
  • 4 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik wil juist graag een mail ontvangen als er een factuur voor mijn internetabonnement klaarstaat. Waar kan ik dit instellen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 September 2022, 18:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ik wil juist graag een mail ontvangen als er een factuur voor mijn internetabonnement klaarstaat. Waar kan ik dit instellen?

Hallo @Sandra51 in MijnKPN, rubriek privacy-instellingen, kun je per onderdeel, mobiel abo per nummer en thuisabo, instellen waar je wel of geen meldingen van wilt krijgen en op welke manier.

 

Ik wil juist graag een mail ontvangen als er een factuur voor mijn internetabonnement klaarstaat. Waar kan ik dit instellen?

Hallo @Sandra51 in MijnKPN, rubriek privacy-instellingen, kun je per onderdeel, mobiel abo per nummer en thuisabo, instellen waar je wel of geen meldingen van wilt krijgen en op welke manier.

 

Bedankt voor de tip. Dit brengt me al iets dichter bij de oplossing. Ik kan alleen niet specifiek instellen dat ik een mail wil ontvangen als er een factuur klaarstaat, ik kan me alleen aanmelden voor nieuwsbrief en nieuwtjes. Vaak veroorzaakt dat veel spam. maar in ieder geval bedankt voor je reactie!

Hallo @Sandra51 , anders even bellen met 0800 0402 voor het juiste draadje.

Succes.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Sandra51 ,

In principe kun je via je MijnKPN je contactgegevens aanpassen en ook je contact e-mailadres.

Als dat niet lukt of bij een van de abonnementen nog een oud mailadres staat kun je het beste even met KPN bellen op 0800-0402. Daar kunnen ze het contact e-mailadres van dat abonnement aanpassen!