Beantwoord

Ik wil graag BTW op mijn factuur vermeld hebben

  • 1 December 2021
  • 1 reactie
  • 99 keer bekeken

Beste KPN,

 

Ik zou graag de BTW op mijn facturen willen zien en deze ook op de facturen van de afgelopen 20 maanden aangezien ik de facturen via mijn eigen bedrijf betaal. Kunnen jullie dit voor mij regelen?

 

Ik heb in een ander toppic gezien dat dit mogelijk was zie hieronder:

 

Is het mogelijk om het BTW bedrag op de facturen van mijn mobiele abonnement te plaatsen? 
Dit bedrag staat er nu niet op.

Is het verder mogelijk de facturen van 2019 opnieuw te krijgen maar dan met het BTW bedrag op de factuur?
 

icon

Beste antwoord door Lisa

@jthijs Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb het voor je in orde gemaakt! :wink:

Bekijk origineel

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 1 December 2021, 11:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Bart10021991,

Het aanvragen van BTW op de factuur is sinds 31 oktober 2021 niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met de telefonische klantenservice of een chatgesprek starten. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

  • Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.