Beantwoord

Ik wil mijn abonnement vroegtijdig beëindigen en onvriendelijk te woord gestaan door klantenservice

  • 12 March 2024
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik schrijf u om formeel te verzoeken mijn contract met KPN, betreffende Internet en TV diensten, vroegtijdig te beëindigen per 1 april 2024. Dit besluit is genomen na zorgvuldige overweging van mijn aanstaande verhuizing binnen Den Haag, van ***, *** naar ***, Den Haag, en de vaststelling dat op mijn nieuwe adres niet de eerder overeengekomen diensten kunnen worden geleverd.

Volgens uw Algemene Voorwaarden, sectie 13.2, is tussentijdse opzegging van het contract toegestaan indien de kwaliteit van de geleverde diensten significant afwijkt van wat is overeengekomen. Gezien de maximale internetsnelheid van 20mb/s via een koperlijn op mijn nieuwe adres aanzienlijk inferieur is aan de huidige voorwaarden, beroep ik mij op dit recht.

Daarnaast wil ik een klacht indienen over de behandeling van mijn zorgen door uw klantenservice op 12 maart 2024 om 10:10 uur. Tijdens dit gesprek werd mij op een onvriendelijke manier meegedeeld dat ik mijn contractuele verplichtingen maar moest "accepteren", zonder enige blijk van begrip of bereidheid om een bevredigende oplossing te vinden. Dit is niet de servicekwaliteit die ik van KPN verwacht en draagt bij aan mijn besluit om het contract te beëindigen.

Ik verzoek u vriendelijk om een schriftelijke bevestiging van de ontvangst van dit verzoek en de bevestiging van de vroegtijdige beëindiging van mijn contract. Ik vertrouw erop dat u dit verzoek op een professionele wijze zult afhandelen en stel uw spoedige reactie op prijs.

Mocht u aanvullende informatie nodig hebben of verdere stappen vereisen van mijn kant, dan ben ik bereikbaar via de bovenstaande contactgegevens.

Met vriendelijke groet,

Floris Heijligers
 


Admin: straatnamen verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Joep1965 12 March 2024, 11:13

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +19

Op dit forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig. Hier wordt dus niets met abonnementen of opzeggingen gedaan. De klantenservice 0800-0402 is daarvoor de enige mogelijkheid. Spreek in ik wil opzeggen. Ze zijn echt niet allemaal knorrig 😉.

Reputatie 7
Badge +7

Dit niet de juiste plaats @Floris_DenHaag om dit soort zaken te regelen. Hier helpen knp klanten mede kpn klanten. @Joep1965 wijst u de juiste weg. Een andere bijdrage kunnen wij hier niet leveren.

Heel misschien kan een moderator iets voor u betekenen, vul daartoe uw forum profiel volledig in. Uw privégegevens kunnen alleen door knp gelezen worden.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Floris_DenHaag, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
​​​​​Zoals @Joep1965 al aangeeft, kunnen we er via het forum niet voor zorgen dat je abonnement wordt opgezegd. Hiervoor dien je echt met 0800 0402 te bellen (en geef dan vervolgens aan dat je belt inzake een opzegging, dan kom je meteen uit bij de juiste afdeling). Dat je onvriendelijk te woord bent gestaan, is natuurlijk teleurstellend en je mag uiteraard beter van ons verwachten. Voor wat het waard is, wil ik je daarvoor namens KPN dan ook oprechte excuses voor aanbieden. 

Reageer