Beantwoord

Ik wil mijn internet abonnement verlengen

  • 16 March 2024
  • 9 reacties
  • 117 keer bekeken

Ik mag mijn internet verlengen, gezien de duur van het contract is afgelopen. Als ik internet aanbieders vergelijk, zie ik dat KPN aanbiedt met een prijs van 52,50 per maand, en de eerste 6 maanden zelfs 50% korting.

Als ik inlog en mijn voorstellen bekijk voor verlenging, krijg ik alleen maar een aanbieding van 60 euro?

Moet ik dus eerst overstappen naar een andere provider om volgend jaar weer te kijken of KPN een goed bod doet?

icon

Beste antwoord door Nick83 16 March 2024, 12:33

Bekijk origineel

9 reacties

Je hoeft niet te verlengen, maar je kunt de klantenservice bellen 0800-0402 en dan vragen of ze een voordelige aanbieding voor je hebben als je verlengt

Ps Toen je het huidige abo hebt genomen heb ja daar vast en zeker een korting of iets anders gekregen 

Reputatie 7
Badge +6

Ik mag mijn internet verlengen, gezien de duur van het contract is afgelopen. Als ik internet aanbieders vergelijk, zie ik dat KPN aanbiedt met een prijs van 52,50 per maand, en de eerste 6 maanden zelfs 50% korting.

Als ik inlog en mijn voorstellen bekijk voor verlenging, krijg ik alleen maar een aanbieding van 60 euro?

Moet ik dus eerst overstappen naar een andere provider om volgend jaar weer te kijken of KPN een goed bod doet?

Ja. 

Reputatie 7
Badge +24

Als u nieuwe-klanten-korting wilt, dan moet u zorgen dat u nieuwe klant bent. Overstappen dus.

Je moet 0800-0402 bellen, zeggen ze, voor een nieuw aanbod. Je krijgt een bandje met een meneer die zegt dat je nog niet mag verlengen en een sms stuurt en vervolgens de verbinding verbreekt. Allemaal automatisch zonder dat je ook maar iets kunt zeggen. Wat een service…

En dan blijkt de link die je krijgt in de sms https://ga.kpn/mijnkpn ook nog eens niet te werken. En als je op die sms wil reageren kan dat ook niet.

Geweldige service van KPN….

 

Beste tip lijkt inderdaad dan maar het abonnement opzeggen.

Badge +19

Maar wat wil je dan @Eus 59? Een abonnement voor vaste diensten loopt niet automatisch af en loopt dus gewoon door. U kunt inderdaad de klantenservice bellen en inspreken ik wil opzeggen.  Dan krijgt u een mens aan de lijn die u wellicht een leuk aanbod kan doen.

Precies wat ik zeg. Inderdaad een leuk aanbod. En daarom bel ik ook dat nummer. Je kan helemaal niets inspreken. Er gebeurde wat ik hierboven beschreef. 

Badge +19

Als u gewoon roept ik wil opzeggen dan lukt dat. Gewoon door dat bandje roepen.

Professionele organisatie dat KPN. Dat is duidelijk;)

Professionele organisatie dat KPN. Dat is duidelijk;)

Via onderstaande link kun je eventueel verlengen @Eus 59 .

Als je verplichte contractperiode is afgelopen, loopt je abo gewoon door voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.

Let goed op als je gaat verlengen, er zitten een paar mitsen en maren aan:

Je gaat weer een contract voor 1 of 2 jaar aan en dat moet je maar willen.

Je nieuwe abo moet wel goedkoper zijn dan je huidige, anders heeft verlengen geen zin.

Je raakt je gratis licenties (2 of 5 stuks) van KPN Veilig kwijt.

Reageer