Vraag

Ik wil mijn toestel in een keer afbetalen, waar kan ik het kredietnummer vinden?

  • 1 September 2022
  • 3 reacties
  • 211 keer bekeken

Goedenavond,

Ik zou graag toch mijn toestel in een keer willen betalen, maar mijn abonnement start pas 22 november. Ik heb dus nog geen factuur gehad, waarop een kredietnummer vermeld staat. Nu wilde ik het formulier vervroegd aflossen invullen, maar ik kom op geen enkele manier achter mijn kredietnummer. Ik heb alles doorgespit, maar het staat nergens vermeld. Kunnen jullie mij vertellen hoe ik aan mijn kredietnummer kom, zonder een factuur? Ik hoor het graag.

 

Groeten Ariadne


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Arretje27 

 

Je zou kunnen kijken of er hier een document staat waarop het kredietnummer vermeld is: https://mijnbestelling.kpn.com/inloggen/

Hai GeSp,

Thanks! Ik ga er naar kijken 😊

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Arretje27, welkom op het KPN Forum!

Voor zover ik weet, is het kredietnummer alleen op de factuur te vinden. Als je vervroegd wilt aflossen, moet je de eerste factuur dus even afwachten. Daarna kan je het online formulier voor vervroegd aflossen invullen.