Vraag

Ik word als man aangesproken door KPN en kan de tenaamstelling nergens wijzigen

  • 2 January 2022
  • 5 reacties
  • 60 keer bekeken

Beste KPN,

 

Ik wordt als man aangesproken in de mails en brieven van KPN, maar ben een vrouw en altijd vrouw geweest. Ik zie graag dat dit wordt gewijzigd bij KPN. Ik kan het echter zelf niet veranderen, de chat is onbereikbaar en geen e-mailadres. Dan maar een forumbericht. 

Beste medewerker. Wilt u ervoor zorgen dat brieven en e-mails aan mij gericht worden verstuurd naar mevrouw? Dank u wel. 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @JudithMulder85 ,

Heb je je profiel al ingevuld?

Zo nee doe dat dan nog even via deze link: forum.kpn.com/settings/profile

 

Op internet klopt het gewoon. In mijn profiel staat mevrouw. Alleen in brieven en e-mails blijft KPN mij maar aanspreken met meneer. 

Reputatie 7
Badge +12

@martijn197108 heeft het over uw forum profiel. Als u deze invult kan een moderator meekijken en zal uw tenaamstelling wijzigen in de systemen van KPN.

Gedaan, even kijken of dat werkt.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @JudithMulder85, je geeft aan dat je jouw gegevens hebt ingevuld? De gegevens zie ik echter niet. Wil je het nog een keer proberen, dan ga ik ervoor zorgen dat overal de tenaamstelling goed komt te staan. Het betreft het profiel, dat je hier kunt vinden: https://forum.kpn.com/settings/profile