Beantwoord

In MijnKPN staat nog prepaid, terwijl het een abonnement is

  • 17 January 2023
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

In Mijn KPN / Producten staan twee mobiele telefoonnummers. Het ene eindigt op ...097 en staat te boek als Pre-Paid. Maar dit nummer is sinds juli 2016 een betaald abonnement. Is het mogelijk dat KPN dit wijzigt ? Ik vind het zo slordig dat Mijn KPN de zaakjes niet op orde heeft. Het is geen reclame voor zo'n goede organisatie.

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 January 2023, 20:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @SOVED ,

Probeer eens dit nummer in de MijnKPN App (dus niet via de internetversie) te verwijderen door te klikken op “Producten” en vervolgens onderaan op “Verbergen”.

Dan later het nummer weer opnieuw toevoegen. 

Lukt dat niet? 

Maak dan anders even een heel nieuw KPN ID aan via een ander e-mailadres en voeg daar het nummer toe.  

Ja, dat is een prachtig antwoord en een hoop heisa. Een ding begrijp ik niet van KPN. waarom lossen hun dit soort problemen niet op. Ik verwacht dat er toch wel ergens een beambte van KPN mee kijkt in Forum. Ook is het probleem dat je dit nergens kwijt kan bij KPN.  Zelf heb ik er geen nadeel van en het zal me ergens een zorg zijn, maar … er gaat iets in de administratie fout bij KPN en dat irriteert mij. Over vertrouwen gesproken ...

Reputatie 7
Badge +24

Hi SOVED, dit niet een probleem. Dat nummer is als prepaid in die tijd toegevoegd, daarom staat het daar ook zo in. Wat er moet gebeuren is dat je dit als abonnement toevoegt in Mijn KPN, ik kan en mag dit zelfs niet voor je doen.