Beantwoord

iPad nog niet ontvangen na het afsluiten van een KPN Weekend Deal

  • 10 May 2023
  • 1 reactie
  • 191 keer bekeken

Heb nu een maand kpn en mijn ipad nog niet ontvangen laat staan een track trace code

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 May 2023, 21:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Smulhuuspaais ,

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Jouw welkomstcadeau wordt één werkdag na de start van jouw abonnement verstuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Mijn abonnement is al een week actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Wij zijn op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402.

 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Mobiel abonnement. Wanneer ontvang ik mijn cadeau?

Wij sturen jouw cadeau na de annuleringstermijn van het mobiele abonnement (ongeveer twee weken) toe. De annuleringstermijn gaat in zo gauw je je toestel hebt ontvangen.

Voor vragen over de levering van het cadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 

bron : 

Â