Beantwoord

Is het mogelijk om in aanmerking te komen voor ultra snel internet + Netflix?

  • 13 April 2023
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Na test deelnemer te zijn geweest van KPN TV+ ben ik erg enthousiast geworden. Na de test periode wilde ik ook op mijn andere tv KPN TV+. Hier voor moest ik een nieuw jaarcontract aan gaan. Dit “nieuwe” jaarcontract is een contract zonder enige korting. Nu sinds 11 april bied KPN ultra snel internet aan met Netflix voor een leuke prijs. Maar omdat ik zo enthousiast was over KPN TV+ kom ik nu niet in aanmerking voor boven genoemde actie! Dit als dank om tester te zijn geweest? Is er nog een mogelijkheid om alsnog in aanmerking te komen voor Netflix?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 17 April 2023, 09:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @waterboy88 gewoon een abonnement nemen op Netflix, als je ook KPN mobiel hebt, hebt je recht op entertainmentkorting van €5

Die entertainmentkorting van €5 gebruik ik dus al op een ander tv pakket.

Reputatie 7
Badge +19

Dit nieuwe abonnement Ultra snel internet + Netflix is enkel mogelijk als je niet in een jaarcontract zit. Zit je nog in een lopend jaarcontract als bestaande klant, dan is deze nieuwe optie niet mogelijk @waterboy88