Beantwoord

Kan ik als bestaande klant ook korting krijgen?

  • 14 February 2024
  • 7 reacties
  • 131 keer bekeken

Reputatie 2

Dus, dan zeg ik mijn abonnement op en ga naar Ziggo. Indien alleen nieuwe klanten deze korting krijgen.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 15 February 2024, 14:47

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Dat is jouw goed recht. Mogelijk zien we je in de toekomst nog eens terug? 

Even voor de zekerheid : Opzeggen kan niet via dit forum. Bel daarvoor met 0800-0402. 

Reputatie 2

Oké, doe ik, bedankt voor deze klantonvriendelijke reactie !

Wie kaatst kan de bal verwachten @Mike44 

Reputatie 2

Kaatst? Snap je het wel ?

 

Ik snap het heel goed @Mike44  daarom reageerde ik, maar jij snapt het niet denk ik.

Als nieuwe klant heb je ooit een keer korting gehad of een gratis product, dat blijft KPN niet doen.

 

Reputatie 7
Badge +8

Misschien behoor je binnenkort tot de gelukkigen die pro-actief benaderd wordt, @Mike44.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-biedt-bestaande-klanten-proactief-120-euro-korting-aan/

Je kunt ook zelf bellen met de klantenservice en proberen een korting te krijgen of inderdaad naar een andere provider.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Mike44, welkom! Het klopt dat wij een welkomstaanbieding bieden aan nieuwe klanten, net als andere providers. Voor onze bestaande klanten hebben we soms acties, zoals Berteman hierboven deelt. Daarnaast hebben we altijd combivoordeel als je mobiel en vaste diensten combineert én verschillende wisselende extraatjes. 

Reageer