Vraag

Kan ik een iDeal link krijgen voor facturen van voorgaande maanden?

  • 5 August 2022
  • 4 reacties
  • 33 keer bekeken

Hoi,

Doordat de bewindvoerder de rekeningen niet betaald heeft ben ik het nu zelf aan het doen zodat wij weer zo snel mogelijk aangesloten kunnen worden!

ik wil graag een iDeal link voor de facturen van april en juli. De factuur van de maand mei heb ik handmatig overgemaakt en zou vandaag ook bij jullie binnen moeten zijn


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Bewindvoerder met vakantie zeker? 🙄

Was het maar waar😅 Heeft gewoon haar werk niet gedaan. 
Gelukkig kregen wij uiteindelijk ook een brief dat er betaald moest worden anders had ik het nooit geweten. 

Meteen om een andere bewindvoerder vragen bij de bevoegde instantie en een klacht indienen over de huidige bewindvoerder.

Bij KPN kun je zelf niets als je onder bewind staat alles loopt via de bewindvoering.

 

Reputatie 7

Hoi @Marleen96, welkom bij ons op het forum. Als je onder bewind staat hoor je er vanuit te kunnen gaan dat het goed gaat natuurlijk, daar is zo'n persoon immers voor. 

Op het moment dat je onder bewind staat zijn onze mogelijkheden beperkt als je zelf contact opneemt. Dat loopt dan via de bewindvoerder. 

Heeft de tip van Jan geholpen om een andere bewindvoerder aan te vragen?