Beantwoord

Kan ik mijn abonnementen samenvoegen op 1 factuur?

  • 23 April 2024
  • 5 reacties
  • 37 keer bekeken

Hoi,

 

Ik heb meerdere KPN producten op mijn naam staan. En ik krijg meerdere facturen. Deze zou ik graag op 1 factuur willen zien. Scheelt mij werk met de boekhouding. Is dat mogelijk? 

 

Groet, Tim

icon

Beste antwoord door N.N. 23 April 2024, 11:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

De mobiele abonnementen kunnen samen gevoegd worden op 1 factuur. Dan krijgt u dus elke maand 1 factuur van uw mobiele abonnementen. Meer dan dit is niet mogelijk. 

U regelt dit via de klantenservice op 0800-0402.

Dus mobiel en internet en data blijven drie losse facturen? 

 

Dus mobiel en internet en data blijven drie losse facturen? 

 

Nee @Zveen er zijn 2 soorten facturen, een factuur voor het thuisabonnement en een factuur voor het mobiele abonnement en als je dus meerdere mobiele abo's hebt kunnen die samengevoegd worden tot 1 factuur, zoals @Nick83 ook schreef.

Dus dan houd je minimaal 2 facturen over, een voor het thuisabo en 1 factuur voor meerdere mopbiele abo's.

 

Reputatie 7
Badge +21

Met zoveel nummers en abonnementen vermoed ik dat je een zakelijk abonnement hebt en dan moet je op het op het zakelijk forum zijn of 0800 0403 @Zveen 
Dit is een consumenten forum en kan niets doen voor de zakelijke klanten.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Zveen Welkom op de KPN Community! Ben je er nog uitgekomen om de facturatie overzichtelijker te maken?

Reageer