Beantwoord

Kan ik mijn contract overzetten op een ander nummer?

  • 19 September 2022
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Zo ja, hoe?

Kan iemand mij hierover bellen op **********  tussen 9 en 17 uur op een werkdag?

Admin: telefoonnummer verplaatst naar profiel met het oog op jouw privacy. 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 September 2022, 17:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @tebu-bio netherlands ,

Je wilt een ander telefoonnummer of een ander rekeningnummer? 

Dat kan telefonisch geregeld worden. KPN gaat jou niet bellen. Je kunt ze zelf bellen via het gratis nummer 0800-0402. Spreek in wijziging rekeningnumner of wijziging telefoonnummer. Op werkdagen tussen 8.00 en 20.00. Op zaterdag tot 17.00.

Of loop langs bij een KPN-winkel. 

Reputatie 7
Badge +12

Verder is dit een forum voor gebruikers door gebruikers, dus het nummer wat je nu hier neer zet is voor heel de wereld te zien. Door rechtsonder op de drie balletjes te klikken kan u uw bericht aanpassen en uw telefoonnummer afschermen. KPN gaat u namelijk niet bellen.

Uw nummer kunt u enkel wijzigen door te bellen met de klantenservice of door naar één van de velen winkels te gaan.

Je contract verbinden aan een ander al bestaand 06 nummer kan niet ⚫

Andersom ook niet. 

Reputatie 7
Badge +12

Je contract verbinden aan een ander al bestaand 06 nummer kan niet ⚫

Andersom ook niet. 

Stiekem zijn er vaak wel opties met contractsovernames en nummerporteringen als beide nummers van KPN zijn. Alleen in zo'n geval is mijn advies vaak om naar een KPN XL winkel te gaan en een praatje te maken met een Service Expert. Dat zijn medewerkers die moeilijkere casussen behandelen.